Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@14:27:22 GMT

فرصت خدمت در صنایع راهبردی هوایی را باید قدر بدانیم

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۳۱۲۳

فرصت خدمت در صنایع راهبردی هوایی را باید قدر بدانیم

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر افشین خواجه فرد روز جوان از یگان های حفاظت پیرامونی سازمان  صنایع هوایی بازدید کرد.

وی با حضور در جمع فرماندهان و سربازان به صورت و سیرت پیامبرگونه حضرت علی اکبر (ع) اشاره کرد و ایشان را اسوه شجاعت، ادب و بهترین الگو برای نسل جوان برشمرد و از جوانان سرباز خواست تا با استفاده از فرصت جوانی در راه طاعت خداوند و جهت دهی به انگیزه های الهی خود و قرارگرفتن در مسیر صحیح زندگی، نقش اساسی را جهت ایفای مسئولیت اجتماعی در آینده عهده دار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح خطاب به سربازان حفاظت پیرامونی سازمان صنایع هوایی اظهار داشت: امروز شما حافظ امنیت و اقتدار کشور هستید و آن چیزی که شماها در این سازمان حساس از آن نگهبانی و پاسداری می کنید، پرنده هایی است که از مرزهای ما حفاظت می کنند و همان صنایعی است که هواپیماها و بالگردها را آماده به خدمت می کنند. پس هوشیار باشید و هوشیاری خود را افزایش دهید و برای کار خود اهمیت قائل باشید که این توفیقی است که در این برهه از تاریخ کشور نصیب ما و شما شده است.

خواجه فرد خاطرنشان کرد: فرصت خدمت در صنایع راهبردی هوایی را باید قدر بدانیم و از دستاوردهای انقلاب اسلامی مان که حاصل مجاهدت شهیدان والامقام و سربازان این مرزوبوم در هشت سال دفاع مقدس و ۴۰ سال مقاومت و دفاع جانانه از دستاوردهای انقلاب است، پاسداری کنیم.

در این بازدید که در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر تکریم و ارج نهادن به منزلت و جایگاه سربازی در نیروهای مسلح و به منظور آمادگی و بررسی شرایط یگان ها قبل از ورود به ماه مبارک رمضان انجام شد مدیر عامل سازمان صنایع هوایی با اذعان به این نکته که ما در این مجموعه ها در حد توان شرایط خدمت مفید را برای شما فرزندان و برادران عزیز مهیا می کنیم، ضمن ابراز رضایت از اقدامات و امکانات ایجاد شده برای نیروهای وظیفه، رفاه نسبی موجود در یگان های سربازی را مرهون تلاش و پیگیری فرماندهان عزیز و پشتیبانی و حمایت مدیران صنایع مربوطه اعلام کرد و از زحمات آنها قدردانی کرد.

در پایان این بازدید به منظور بهره مندی نیروهای حفاظت پیرامونی شرکت های تابعه سازمان صنایع هوایی از حلاوت این اعیاد مبارک، هدایایی از سوی امیر خاوجه فرد به فرماندهان، افسران و سربازان وظیفه اهداء شد.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اخبار کنکور سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روسیاالیوم، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که دو فروند بمب‌افکن راهبردی «توپولوف -۹۵» با قابلیت حمل کلاهک‌های اتمی، ۱۱ ساعت بر فراز آب‌های نزدیک آلاسکا و مرز آمریکا پرواز کردند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: که دو بمب افکن راهبردی روسیه بر فراز آب‌های بی طرف در دریای برینگ در نزدیکی ساحل غربی آلاسکا اقدام به گشت زنی هوایی کردند.

همچنین وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یک جنگنده سوخو نیز این بمب افکن‌ها را همراهی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • وزیر دفاع روسیه: اوکراین در سال جاری بیش از ۱۱۱ هزار سرباز از دست داده است
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • نیروهای روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • فرصت‌های صادراتی محصولات صنایع غذایی
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند