Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@03:00:37 GMT

روایت رئیس هاس از شباهت مایک شوماخر به پدرش

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۳۳۶۶

روایت رئیس هاس از شباهت مایک شوماخر به پدرش

رئیس تیم هاس از شباهت مایک شوماخر به پدرش یعنی میشائیل شوماخر صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Autosport، مایک شوماخر، فرزند 22 ساله میشائیل شوماخر، اسطوره آلمانی و قهرمان 7 دوره فرمول یک امسال برای نخستین بار با تیم هاس حضور در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند. هم‌تیمی مایک شوماخر در هاس نیکیتا مازپین، راننده روسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گونتر استینر، رئیس تیم هاس در مورد مایک شوماخر گفت: هرگز با میشائیل شوماخر همکاری نکردم و خیلی او را خوب نمی‌شناختم. تنها از سوی رسانه‌ها می‌دانستم که میشائیل عاشق کارش است. اکنون در هاس افرادی داریم که با میشائیل شوماخر در فراری تجربه همکاری دارند. آنها می‌گویند مایک خیلی شبیه پدرش است.

وی در ادامه اظهار داشت: مایک همانند پدرش سخت کار می‌کند. می‌خواهد همه چیز را بداند و یاد بگیرد. مایک در هر لحظه به دنبال بهتر شدن است.

میشائیل شوماخر پس از حادثه‌ای که در جریان اسکی کردن در سال 2013 برای او اتفاق افتاد از دید همگان مخفی نگاه داشته شده است. شوماخر بر اثر برخورد شدید سرش به صخره‌ها، دچار ضربه مغزی شده است.

نخستین گرندپری فرمول یک 2021 از امروز در بحرین آغاز می‌شود.

وولف: ماشین جدید مرسدس مشکل دارد

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتومبیلرانی فرمول یک اتومبیلرانی فرمول یک میشائیل شوماخر مایک شوماخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است

یکه‌تاز فرمول یک می‌گوید که تیم استون مارتین با فرناندو آلونسو به دنبال قهرمانی در این مسابقات است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسینگ نیوز؛ مکس فرستاپن، راننده ردبول و قهرمان سه دوره اخیر فرمول یک نظر خود را در مورد تمدید قرارداد فرناندو آلونسو با استون مارتین بیان کرد.

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

این راننده هلندی گفت: نه، من از تصمیم فرناندو آلونسو برای تمدید قراردادش با استون مارتین تعجب نمی‌کنم، البته من همه اطلاعات را ندارم. آنها رابطه خوبی دارند اما ما نمی‌دانیم که آنها چه برنامه‌ و چه چشم‌اندازی دارند، بنابرین اظهار‌نظر در این مورد برای من بسیار دشوار است.

مکس فرستاپن افزود: واضح است که آنها بسیار جاه‌طلب هستند و می‌خواهند در فرمول یک برنده شوند. آلونسو به این پروژه اعتقاد دارد و به همین دلیل قراردادش را تمدید کرد.

در حال حاضر فرناندو آلونسو با 31 امتیاز در رده هشتم رده‌بندی انفرادی فرمول یک فصل 2024 قرار دارد. مکس فرستاپن با 110 امتیاز صدرنشین است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف
  • فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است
  • عکس| تصویری از مجسمه سنگی رونالدو و شباهت عجیبش به این بازیکن
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • روایت العربی الجدید از طرح اضطراری مصر درباره تهاجم قریب‌الوقوع به رفح