Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سیاوش غلامی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به پایش و تب سنجی ۲۵۰ نفر از مسافران ورودی و خروجی در پایانه مرزی آستارا گفت: ۶۶ مورد تست فوری کرونا نیز در این منطقه از مسافران گرفته شده است.

او به مشارکت و حضور جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی اشاره کرد و افزود: ۲۰۰ امدادگر جمعیت هلال احمر گیلان در قالب این طرح در ارائه خدمات نوروزی به شهروندان و مسافران مشارکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به آماده باش ۲۷ پایگاه امداد و نجات در سطح استان اظهار داشت: طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته در گیلان همزمان با سایر مناطق کشور آغاز شد.

غلامی با اشاره به راه اندازی و استقرار پایگاه بهداشتی هلال احمر در ۱۸ نقطه مرزی کشوری برای نخستین بار در سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: جمعیت هلال احمر گیلان نیز در همین راستا در مرز آستارا مستقر شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا در غرب استان گیلان واقع شده و با ۳ مرز زمینی، دریایی و ریلی از مبادی مهم صادرات و واردات کشور است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر تست کرونا مرز آستارا جمعیت هلال احمر گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ابوالفضل محبان گفت: دیشب تماسی مبنی بر مفقودی ۲ نفر از کوهنوردان در ارتفاعات شاه حسن به مرکز پاسخگویی به عملیات ۱۱۲ اعلام شد، که بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر اسفراین به منطقه اعزام شدند.
وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان طی جستجوی پنج ساعته، ۲ نفر مفقودی را پیدا کردند و به خانواده آنها تحویل دادند.
شهرستان بام و صفی آباد در ۶۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر اسفراین قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • استقرار گروه های پایش، مرمت و باستان شناسی در مجموعه باستانی نقش رستم
  • گرفتار شدن برخی عشایر دزپارت به علت بارش شدید باران
  • استقرار گروه‌های پایش و مرمت در نقش رستم
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه