Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره صمت شهرستان اردستان گفت: ۸۳ پرونده صنفی در اردستان با عناوین مختلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد. - اخبار استانها -

محمد رضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اردستان ، اظهار داشت: به منظور رفاه حال همشهریان اردستانی برای نوروز1400 اداره صمت شهرستان اردستان مبادرت به توزیع 30 تن برنج، 20تن سیب و پرتغال، 26 تن مرغ گرم، شش تن مرغ منجمد، هشت تن شکر و 12 تن روغن همگی با قیمت تنظیم بازار کرده و در حال حاضر هیچگونه کمبودی در خصوص اقلام اساسی شهروندان اردستانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گشت‌های نظارتی طبق روال گذشته در صبح و بعدازظهر فعال بوده و شماره تلفن 124 پاسخگوی همشهریان است و با توجه به فراوانی کالا همشهریان هم همکاری خوبی را با اداره صمت داشتند و برای تهیه کالاهای مورد نیاز اجتماع نکردند و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام به خرید کردند که در این رابطه جای تقدیر دارد و بازار هم در این زمینه به تعادل خوبی رسید.

رئیس اداره صمت شهرستان اردستان گفت: با توجه به درخواست‌های مردمی مبنی بر اینکه بعضی از نانوایی‌ها خودسرانه نسبت به تعطیلی نانوایی خود اقدام کرده‌اند این اداره به همه نانوایی‌ها بصورت پیامک و تلفنی تاکید کرده که با فعالیت مستمر در روزهای تعطیل نان مورد نیاز مردم را تامین کنند که بر این اساس نگرانی برای مردم وجود ندارد.

باقری بیان کرد: زمان تحویل سال تعداد 10 واحد نانوایی در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد اقدام به تعطیلی خودسرانه کرده‌اند که با آن‌ها برخورد شد و پرونده تخلف آن‌ها به تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان ارسال شد و همچنین 20 درصد آرد سهمیه فروردین این واحدها کسر و در اختیار واحدهای فعال قرار می‌گیرد.

کاغذ هنوز از فهرست کالاهای اساسی خارج نشده است/فهرستی از واردکنندگان کاغذ درسال 97 به تعزیزات ارائه کردیممعاون ‌سازمان تعزیزات کشور: در بسیاری از کالاها شاهد گرانی هستیمایلام| اصنافی که اقدام به افزایش قیمت کنندبه تعزیزات معرفی می‌شود

وی تاکید کرد: شهرستان اردستان در حال حاضر دارای 86 نانوایی یارانه و نیمه یارانه‌پز در حال فعالیت دارد که از نان مصرفی بسیار خوبی برخوردار بوده و چنانچه به هر دلیلی واحد نانوایی اقدام به تعطیلی و عدم عرضه نان کند شهروندان می‌توانند با تماس شماره 124 اطلاع‌رسانی کنند.

رئیس اداره صمت شهرستان اردستان تصریح کرد: همزمان با اجرای طرح نظارتی نوروز 1400 در اردستان، 83 پرونده‌ تخلفِ صنفی تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است که در یک هفته گذشته، از 772 واحد صنفی عمده، خرده فروش، خدماتی بازرسی و 83 پرونده با عناوین گران‌فروشی، کم فروشی، درج نشدن قیمت و ارائه نکردن فاکتورِ خرید تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باقری با اشاره به نظارت بر جذب و توزیع مرغ گرمِ روزانه با قیمت مصوب 21 هزار و 500 تومان گفت: با وجود مشکل در بسیاری از شهر‌های کشور، در این زمینه هیچ مشکل و کمبودی در شهرستان مشاهده نشده است و تاکنون 118 تن کالای اساسی شامل برنج، روغن، شکر، مرغ منجمد و مرغ گرم جذب شده است.

انتهای پیام/802/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی ارسال شد تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل

 روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده فروش سوخت قاچاق به میزان ۲۱ هزار و ۴۵۰ میلیون لیتر و به ارزش چهار میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زابل بررسی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، بررسی تراکنش کارت سوخت خودرو و سوخت گیری غیر مجاز آن اتهام انتسابی را محرز و مختلف را پرداخت هشت میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری گفت: پلیس آگاهی شهرستان زابل این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی زابل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل