Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در راستای تعدیل قیمت بازار میوه در ایام تعطیلات نوروز ۵۰۰ تن سیب قرمز، سفید و پرتقال با قیمت مصوب برای توزیع در استان بوشهر تهیه و تاکنون از طریق مبادی عرضه ۲۰۰ تن آن توزیع شده است. - اخبار استانها -

رضا جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به اینکه کمبود گوشت مرغ در استان بوشهر وجود ندارد اظهار داشت: با نظارت‌های مستمر از کشتارگاه‌ها و عرضه کنندگان گوشت مرغ، این ماده پروتئینی بدون مشکل در تمام نقاط استان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، با بیان اینکه روزانه 120 تن گوشت مرغ گرم در استان بوشهر عرضه می‌شود گفت: در این راستا 400 تن گوشت مرغ منجمد با قیمت ستاد تنظیم بازار در ایام تعطیلات نوروز عرضه می‌شود.

معاون سازمان صمت استان بوشهر توزیع مرغ خارج از شبکه را تخلف دانست و بیان کرد: برخی افراد سودجو برای صادرات مرغ به کشورهای همجوار از جمله عراق مبادرت می‌کنند که در این راستا اقدامات لازم برای برخورد با متخلفان از سوی سازمان‌های ذی‌ربط انجام شده است.

جمالی با تاکید بر برخورد قانونی با تخلفات عرضه مرغ خارج از شبکه افزود: برخورد با متخلفان در مرغداری‌ها، کشتارگاه‌ها و توزیع کنندگان گوشت مرغ در اولویت است و در این راستا پرونده‌های تشکیل شده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

350 تن میوه شب عید در شهرهای سیستان و بلوچستان توزیع شد22 میدان میوه و تره بار تهران از فردا باز هستندقیمت انواع میوه، مواد پروتئینی و حبوبات در بوشهر؛ یکشنبه 1 فروردین + جدول

وی با اشاره به توزیع میوه بر اساس طرح ستاد تنظیم بازار ویژه عید نوروز خاطر نشان کرد: عرضه پرتقال و سیب در نقاط مختلف استان بوشهر با قیمت مصوب و با نظارت مستمر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در حال انجام است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده استان بوشهر با بیان اینکه بیش از 500 تن میوه پرتقال و سیب برای عرضه تامین شده است تصریح کرد: از ابتدای شروع توزیع میوه شب عید تاکنون افزون بر 200 تن میوه شامل سیب درختی و پرتقال با قیمت مصوب شامل هر کیلوگرم سیب 9500 تومان و هر کیلوگرم پرتقال 11 هزار تومان در نقاط مختلف استان بوشهر عرضه شده است.

جمالی، استقبال مردم با توجه به کیفیت و نرخ مناسب میوه در مقایسه با بازار را بسیار مطلوب دانست و بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی مراتب را از طریق سامانه الکترونیکی 124 و یا تلفن 124 ستاد خبری رسیدگی به شکایات مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا دیگر ادارات صمت شهرستانی گزارش شود.

انتهای پیام/190/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است

علی باستین در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر در تدوین سند ملی توسعه دریامحور نقش مهمی دارد و سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است.

وی نام خلیج فارس را همیشگی و ابدی دانست و اضافه کرد: یکی از سیاست‌های مهم اقتصادی در استان بوشهر استفاده از مزیت‌های خلیج فارس در ابعاد گوناگون است و در تلاش هستیم که از اقتصاد دریایی و مزیت این سرمایه مهم در استان بوشهر بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری بیشتر استفاده شود.

وی استفاده از حوزه اقتصادی خلیج فارس را مایه اقتدار و توانمندی دانست و بیان کرد: اکنون از خلیج فارس استفاده حداقلی می‌شود و در زمینه طرح‌های آب‌شیرین‌کن ظرفیت مهمی در این عرصه فراهم است که باید فعالیت‌ها افزایش یابد.

باستین تجارت دریایی و گردشگری را از دیگر ظرفیت‌های خلیج فارس دانست و خاطرنشان کرد: استفاده گردشگری از مزیت‌های با ارزش خلیج فارس محسوب می‌شود که کمتر مورد توجه قرار گرفته و در این راستا طرح‌های مهمی تدوین شده است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر، بهره‌برداری از ظرفیت شیلات، پرورش آبزیان، معادن، نفت، گاز و صنایع بزرگ پتروشیمی را از دیگر ظرفیت‌های مورد استفاده خلیج فارس شمرد و افزود: در راستای استفاده بیشتر از خلیج فارس، معاون اول ریاست جمهوری تدوین سند ملی توسعه دریامحور را مورد تأکید قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • قیمت روز خودروهای چینی +جدول
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت