Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: شایعه آزمایش واکسن ایرانی-کوبایی کرونا روی پاکبان‌ها صحت ندارد و واکسیناسیون فعلا با واکسن‌های وارداتی انجام می‌شود.

کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو در واکنش به خبر آزمایش واکسن ایرانی کوبایی کرونا روی پاکبان‌ها که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: مطالب عنوان شده مبنی بر واکسیناسیون افراد در کمپین واکسیناسیون عمومی با واکسن مشترک کوبا و پاستور کذب محض و البته زاییده اذهان بیمار و مغرض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان غذا و دارو ادامه داد: واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ در ایران فعلا صرفا با واکسن‌های دارای مجوز مصرف، شامل واکسن اسپوتنیک وی، واکسن کوواکسین، واکسن سینوفارم انجام می‌شود و بزودی واکسن آسترزنکا/آکسفورد تولیدی کره جنوبی نیز به این کمپین خواهد پیوست.

آغاز کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی-کوبایی بعد از تعطیلات نوروزی

جهانپور درباره زمان آغاز کازآزمایی بالینی واکسن ایرانی کوبایی کرونا در ایران بیان کرد: فاز ۳ کارآزمایی بالینی مشترک موسسه فینلای کوبا و انستیتو پاستور ایران بعد از تعطیلات نوروزی انجام خواهد شد و بدین منظور ۱۰۰ هزار دز واکسن بالقوه در روز‌های پایانی سال گذشته ارسال شده است.

سخنگوی سازمان غذا و دارو ادامه داد: فاز ۳ این مطالعه بالینی در کوبا در روز‌های اخیر آغاز شده، بعد از تعطیلات نوروزی در ۷ دانشگاه علوم پزشکی منتخب در گروه‌های داوطلب انجام خواهد شد و این موضوع هیچ ارتباطی با برنامه واکسیناسیون کشوری علیه کووید ۱۹ نداشته و ندارد.

جهانپور تصریح کرد: در صورت موفقیت فاز ۳ و نتایج آن، این واکسن در هر دو کشور ایران و کوبا وارد فاز تولید انبوه و استفاده عمومی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان،/

برچسب ها: کرونا ، واکسن ، جهانپور لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Nhr

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کرونا واکسن جهانپور واکسن ایرانی کوبایی کرونا سخنگوی سازمان غذا و دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

کد خبر 6090264 علی قدمی

دیگر خبرها

  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور