Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک چهره سیاسی اصولگرا عنوان کرد: به نظر من مهمترین مشکل ما بحث نداشتن حزب های هدایت گر، پشتیبان و پاسخگو برای مجالس و دولت ها است.

لاله افتحاری، فعال سیاسی اصولگرا، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره لزوم ریل گذاری جدید در سال 1400 بیان کرد: به نظر من مهمترین مشکل بحث نداشتن حزب های هدایت گر، پشتیبان و پاسخگو برای مجالس و دولت ها است و این موضوع بسیار احساس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید اگر این بود دولت ها بهتر بر رفتار خود پاسخگو بودند و ساماندهی بهتری بر عملکرد خود داشتند.

او درباره روند قانون گذاری در سالی که گذشت و اصلاحات در این زمینه بیان کرد: ما با انباشت قانون روبرو هستیم باید چابک سازی صورت بگیرد و تنقیح قانون داشته باشیم. قانون های معارض و قانون هایی که باید بروز رسانی شود باید دسته بندی شده و باید کاری زیر بنایی صورت بگیرد تا از تعارض قوانین و نشتی هایی که در قانون پیش می آید، جلوگیری شود. در بحث حقوق های نجومی و در سایر موارد و در بحث ساخت و ساز به همین صورت است و شفافیتی وجود ندارد و ما به قوانینی کارآمدتر، نیاز داریم.

او درباره اولویت های مورد نظر برای کشور اظهار کرد: بعد از توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرایی کردن آنها مهمترین مساله بحث گره گشایی از مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت های مردم است. کلید حل مشکل در کشور ما شناسایی ظرفیت ها، فعال سازی و توانمند سازی ظرفیت ها است. من مسئولیت فراکسیون نخبگان را بر عهده داشتم و در بین مردم فراوان دیده ام که می شود بهترین کارها را با برنامه ریزی درست به دست خود مردم انجام داد. باید به خود مردم اعتماد کرد و کار را با خود مردم انجام داد. 8

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دولت دولت ها قانون قانون حقوق ساخت و ساز مقام معظم رهبری مشکلات مردم استفاده از ظرفیت نخبگان نوروز لاله افتخاری سال 1400 نوروز 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین

سیامک پزشکی فر رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ارزش ریالی جرایم متخلفین معادل ۳۶ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ ۱۲ میلیارد ریال وصول شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گرانفروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند و از این رو باید نسبت به ساماندهی فعالیت‌های آنها اقدام شود.

پزشکی فر اضافه کرد: به منظور تنظیم و کنترل املاک و مستغلات، گشت‌هایی در استان قزوین از سال گذشته آغاز شده و تاکنون از بین ۲ هزار و ۶۴۶ بازدید در سطح استان ۷۴۳ مورد تخلف ثبت شده است.

وی، نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری، صادر نکردن فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان را عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک برشمرد.

رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: گشت‌های مشترک نظارتی با همراهی دستگاه‌های حاضر تا ساماندهی بازار مسکن و زمین ادامه دارد و اجازه تخلف به مشاورین املاک نخواهیم داد و با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • هدایت و تربیت، مهمترین رسالت معلمان
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • دولت رئیسی بیخیال لایحه حجاب شد | نیاز به قانون جدیدی نیست معطل نمی‌مانیم!
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • تغییر نام باشگاه استقلال؛ بدون مشکل یا تنش‌زا/ قانون چه می‌گوید؟
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست