Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته اخبار انتظامی امروز ۶ فروردین ۱۴۰۰  می خوانیم: 

کشف خودرو‌های مسروقه در کرمان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کرمان از کشف ۳ فقره سرقت خودرو در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

سرهنگ یدالله حسن‌پور گفت: در پی اعلام وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح شهر کرمان و با تلاش ماموران پلیس آگاهی یک متهم شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسن پور با اشاره به دستگیری این متهم افزود: این متهم در روند تحقیقات پلیسی و پس از رویارویی با ادله موجود به ۳ فقره سرقت خودروی پراید در سطح شهر کرمان اعتراف کرد که پس از بازسازی صحنه‌های سرقت، این خودرو‌ها تحویل مالباختگان شد.

 ۲ هزار قطعه مرغ غیرمجاز به مقصد نرسیدند

فرمانده انتظامی بردسیر از واژگونی یک دستگاه کامیون حامل ۲ هزار قطعه مرغ غیر مجاز در محور بردسیر خبر داد.

سرهنگ جعفر غضنفری گفت: در پی اعلام واژگونی یک دستگاه کامیون در محور بافت ـ کرمان ماموران پاسگاه انتظامی قلعه عسکر به محل اعزام  شدند که در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، مرغ‌ها بدون مجوز و قاچاق هستند.

او افزود: در بازرسی از این کامیون، ۲ هزار قطعه مرغ زنده قاچاق که بدون مجوز در حال انتقال به استان سیستان وبلوچستان بودند، کشف و ۲ متهم نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر به تشدید فعالیت‌های پلیس در امر مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: طی سال جدید نیز با برنامه ریزی دقیق و همت ماموران از ورود و خروج کالای قاچاق جلوگیری خواهد شد.

 جلوگیری از انتقال یک تن و ۵۲۵ کیلو مواد افیونی در دل کویر 

فرمانده انتظامی استان گفت: رزمندگان پلیس استان همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع)  طی عملیاتی در دل کویر، قاچاقچیان را در انتقال یک تن و ۵۲۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر ناکام گذاشتند.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان از اواخر سال ۹۹ یک کار اطلاعاتی دراز مدت را در رابطه با تحرکات یک باند قاچاق مواد مخدر آغاز کردند که منجر به کسب اطلاع از ورود یک محموله سنگین مواد افیونی از شرق کشور به استان کرمان شد.

او افزود: در این رابطه در پی اقدامات اطلاعاتی بعدی مشخص شد، قاچاقچیان قصد دارند این محموله را طی ایام نوروز از طریق مناطق کویری شهر جوپار به دیگر نقاط کشور منتقل کنند که ماموران، طی عملیاتی با همپوشانی چند تیم از یگان‌های تکاوری، موفق به ردزنی دقیق مکان نگهداری و تبادل مواد در یک نقطه بسیار صعب العبور کویری شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: طی این عملیات با حضور ضربتی و اشرافیت تکاوران پلیس بر این منطقه کویری، یک تن و ۵۲۵ کیلو گرم مواد افیونی، شامل ۸۹۴ کیلوگرم تریاک، ۵۰۰ کیلوگرم حشیش، ۱۱۳ کیلوگرم مرفین، ۸ کیلوگرم هروئین و ۱۰ کیلوگرم شیشه که از سوی قاچاقچیان در یک نقطه کویر پنهان سازی شده بود را کشف  و در پی اقدامات پلیسی بعدی ۲ متهم مرتبط با آن‌ها را دستگیر کردند. 

سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به توقیف یک دستگاه وانت نیسان و موتور سیکلت از قاچاقچیان، گفت: با تشکیل پرونده در این رابطه، متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

او با تاکید بر اینکه ماموریت‌های پلیس در هیچ زمان تعطیلی ندارد، افزود: شکر خدا این محموله سنگین مواد مخدر، همزمان با ایام نوروز و سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) کشف و از انتقال آن به دیگر نقاط کشور که قطعا به منظور نابودی نسل جوان تهیه شده اند، جلوگیری شد.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کشف مواد مخدر فرمانده انتظامی ۲ هزار قطعه مرغ مواد افیونی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای کشف علمی وسایل نقلیه سرقتی، به صورت روزانه و مستمر اصالت خودرو و موتورسیکلت‌های سطح شهر یا توقیف شده را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این زمینه طی فروردین ماه امسال ماموران پلیس آگاهی با به کارگیری روش‌های علمی و تخصصی بر روی ارکان اصلی تعدادی از وسایل نقلیه در سطح معابر و تعدادی از پارکینگ‌های شهر کرمان، ۴ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از استان‌های قم، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه وسایل سرقتی کشف شده پس از شناسایی مالکانشان در این ۴ استان به آنها تحویل خواهد شد، افزود: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی سارقان این وسایل نقلیه نیز تا حصول نتیجه و دستگیری سارقان و عاملان خرید و فروش آن ها انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت