Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان باید نظارت کافی بر فضای مجازی داشته باشند و نباید این وسیله را در اختیار دشمن گذاشت که بتواند علیه کشور و ملت توطئه کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: چیزی که امروز جامعه در قالب مهدویت نیاز دارد این است که برای آن چه امام معصوم از منتظرین انتظار دارد، آماده شود و منتظر امام زمان (عج) را به عنوان الگوی عملی خود ببیند تا اموری که در جامعه امروز نیاز است در قالب عمل درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسلمان واقعی کسی است که وجود امام زمان‌ (عج) را در جامعه حس کرده و به این موضوع توجه داشته باشند که زیر عنایت این امام بزرگوار زندگی می‌کنند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه، جشن‌های ولادت امام زمان (عج) با همراهی مردم و دستگاه‌ها و ادارات باید به صورت شایسته برگزار شود، تصریح کرد: بنابراین به لحاظ اهمیت این مناسبت همه دستگاه‌ها باید سهمی شایسته در برگزاری این مناسبت داشته باشند.

وی ضمن تبریک روز سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر و روز جوان تاکید کرد: مسئولان باید اعتماد به جوانان را سرلوحه زندگی خود قرار داده و خانواده‌ها نیز به جوانان احترام گذاشته و با رحمت با آنان رفتار کنند.

خطیب جمعه سنندج: تحقق شعار سال راه برون‌رفت از مشکلات کنونی کشور استموانع تولید به مثابه خودتحریمی است/ تحقق شعار سال در گرو حذف قوانین دست و پاگیراصرار ‌بر حذف 150 هکتار از شهرک جدید صنعتی کاشان با شعار سال در تناقض است‌

قریشی افزود: در سالی که رهبر انقلاب به تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری کردند باید تلاش شود موانع تولید در کشور و استان رفع شود و یکی از نقاط آسیب‌پذیر کشور موضوع اقتصاد است که مقام معظم رهبری طی سال‌های متمادی شعار ابتدای هر سال را با محوریت و محتوای تولید و اقتصاد تعیین کرده‌اند.

 وی خاطرنشان کرد: بیانات مقام معظم رهبری و شعار سال بیانگر تاکید شدید و جدی ایشان به تقویت مواضع اقتصادی کشور و تلاش برای برون رفت از وضع موجود است بنابراین مسئولان و مردم باید فرمایشات معظم‌له را سرلوحه کارهای خود قرار دهند چرا که اصلاح‌ قوانین مربوط به تولید از راهکارهای مهم در مانع‌زدایی از تولید است و باید این مهم بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مدیریت فضای مجازی در کشور توسط مسئولان امری ضروری است، تاکید کرد: اهمیت فضای مجازی و دغدغه‌های حاکم بر این فضا طی سال‌های اخیر در بیانات رهبر انقلاب بارها شنیده شده است بنابراین مسئولان باید نظارت کافی بر فضای مجازی داشته باشند و نباید این وسیله را در اختیار دشمن گذاشت که بتواند علیه کشور و ملت توطئه کند.

انتهای پیام/7548/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داشته باشند فضای مجازی شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم