Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@14:29:19 GMT

خیز مجدد کرونا در خوزستان

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۵۷۷۶

خیز مجدد کرونا در خوزستان

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، دکتر سید محمد علوی رئیس مرکز بهداشت خوزستان در یک برنانه تلویزیونی، اظهار کرد: در استان خوزستان از ۱۸ اسفندماه طرح بیماریابی شهید سلیمانی تشدید شد و تا ۲۲ اسفندماه ادامه داشت که تا این تاریخ، سیر کاهشی در موارد بروز بیماری و موارد بستری را شاهد بودیم.

وی افزود: با این حال، با شروع تعطیلات عید و دید و بازدیدها و خریدها، متاسفانه دوباره بیماری در استان خوزستان خیز برداشته است که امیدواریم با رعایت مردم، این خیز را نیز به روند کاهشی تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به اینکه به‌تازگی ایذه و بهبهان به وضعیت قرمز اضافه شدند، بیان کرد: تا پیش از این، هفت شهر استان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهر نیز در وضعیت نارنجی قرار داشتند .

وی افزود: اگر مردم توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی که مرتبا تکرار می‌شود شامل شست‌وشوی مرتب دست‌ها، ماسک زدن، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و خودداری از حضور در تجمعات و خودداری از مسافرت را رعایت کنند، بیماری در استان سیر نزولی خواهد داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه نوروز 1400 روز جوان سریال گاندو2 تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها ویروس کرونا خوزستان اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه نوروز 1400 روز جوان سریال گاندو2 تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری

دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری گفت: ۱۰۸ شرکت دانش‌بنیان در بورس حضور دارند؛ امیدواریم تا آخر سال حداقل رشد ۱۰۰ درصدی را تجربه کنند. یکی از مراحل بلوغ بعضی از شرکت‌های دانش‌بنیان عرضه شدن آن ها در بازار سرمایه و مشارکت آن ها با سرمایه مردم است.

او گفت: لزومی ندارد یک شرکت دانش بنیان برای ورود به بورس به معاونت علمی مراجعه کند.

دهقانی فیروزآبادی افزود: آن جایی که بحث کلان داده‌ها مطرح می‌شود یا بحث داده‌های مرتبط با مردم یا امنیت مردم مرتبط می‌شود، صلاحیت شرکت‌ها برای ورود به بورس در یک کارگروهی که در معاونت علمی تشکیل شده، مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون علمی رئیس‌جمهور بیان کرد: شایعه فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال برای فروش سهامشان بی‌اساس است.

او تاکید کرد: صنعت خودرو اگر خصوصی و محدود شود٬ هم خودرو با کیفیت می‌شود و هم به قیمت می‌توان خودرو را عرضه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود