Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی درخطبه مکتوب این هفته نماز جمعه کرج افزود: استان  البرز در همه ابعاد دارای ظرفیت های مناسب است و باید همت ها را عالی کرد و خود مردم هم کمک کنند.
وی با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب ،بیان داشت: شعار امسال هم وقتی در جایگاه خودش قرار می گیرد که از روی تابلوها ، سربرگ ادارات و لقلقه زبان ها خارج و در عرصه عملیاتی قرار گیرد و  در  واقع همه برای تحقق  این مهم وارد میدان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه  مسوولان مباحث را در مورد برجام را تمام کنند،بیان داشت: مقام معظم رهبری دائم راجع به برجام حرف اول و آخر را زده اند مسوولان مربوطه، کشور را متوجه ضرر بیشتر از این نکنند و بحث را در این مورد تمام کنند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که سال گذشته را شکست ابهت آمریکادانستند، گفت: ما به گفته ایشان امیدواریم و یقین داریم قرن آینده به ربع خود نرسیده خبری از رژیم صهیونیستی باقی نمانده است.
وی در ادامه با بیان اینکه وظیفه تریبون داران فرهنگ و گفتمان سازی در مورد شعار سال است ، اظهار داشت: پشتیبانی و مانع زدایی احتیاج به فرهنگسازی و گفتمان دارد که وظیفه تریبون داران به خصوص ائمه مساجد در این زمینه خطیر است.
 سابقه کاندیداها مورد توجه قرار گیرد

نماینده  ولی فقیه در استان البرز  با اشاره به برگزاری انتخابات خردادماه امسال گفت:  در این زمینه مقام  معظم  رهبری فرمودند که مردم در انتخاب افراد  به سابقه و گذشته آنان  توجه کنند.

وی ادامه داد: مردم دنبال افراد کاردان، با تقوی، انقلابی، مومن و متعهدی که دغدغه کار برای جامعه را دارد، بگردند.

حسینی همدانی افزود:  مردم به عملکرد گذشته کاندیداها ، سابقه، وضع زندگی و رفت و آمدشان توجه کنند؛ گاهی برخی شعار ضد فساد می دهند اما در مسند که می نشینند از دیگران بیشتر فساد می کنند.

وی در بخش دیگر از اظهاراتش با تبریک  فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت  امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف گفت:  مهمترین مسائله ما باید شناخت صحیح حضرت و حرکت در مسیر امام باشد.
وی تاکید کرد: ما در زمان و مکانی واقع شده ایم که به فضل پروردگار درجهت آرمان های مهدوی است ، انقلاب اسلامی مقدمه و نقطه آغاز تحقق حکومت جهانی مهدوی است.
وی ادامه داد:  باید به دقت به نقش خودمان در این دوره واقف باشیم و عمل کنیم و در این بین جوانان مهمترین نقش را دارند .
آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه انقلاب مردم ایران نقطه شروع حکومت جهانی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است ، اظهار داشت: « حضرت امام خمینی (ره) در بیانی خطاب به مسوولان فرمودند: مسؤولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست، انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت «ارواحنا فداه» است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد، مسائل اقتصادی و مادی اگر لحظه‏ ای مسؤولان را از وظیفه ‏ای که برعهده دارند منصرف کند، خطری بزرگ و خیانتی سهمگین را به دنبال دارد.»

وی ادامه داد: باید دولت جمهوری اسلامی تمام سعی و توان خود را در اداره هر چه بهتر مردم بنماید و این بدان معنا نیست که آن‏ها را از اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهانی اسلام است منصرف کند.
مبارزه با استکبار اهداف اولیه انقلاب است
نماینده رهبر معظم انقلاب در استان  البرز با بیان اینکه از اهداف اولیه انقلاب مبارزه با استکبار است،بیان داشت: اگر انقلاب اسلامی از درون نسبت به اهداف اولیه و هویت خود که مبارزه با استکبار است، مردد شود، دشمن در دشمنی اش موفق شده است که تا امروز به فضل پروردگار نتوانسته موفقیتی بدست بیاورد هرچند به طور دائم در حال تلاش و تحریف است.

رییس  شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به استیصال مستکبران جهانی،بیان داشت: همین روزها استیصال مستکبران در مقابل مستضعفان در یمن به خوبی دیده می شود.
وی  افزود:  هماطنور که امام راحل فرمودند بایدباید بسیجیان جهان اسلام در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند و این شدنی است، چرا که بسیج منحصربه ایران اسلامی نیست و باید هسته ‏های مقاومت را درتمامی جهان به‏وجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد.

سهم اصلی رسیدن به آرمان های انقلاب را جوان مومن حزب اللهی دارد
آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه وظیفه رسیدن به آرمان انقلاب را جوان مومن حزب اللهی بر عهده دارد،بیان داشت: جوانان در جنگ تحمیلی نشان دادند که با مدیریت صحیح و خوب می‏ توان اسلام را فاتح جهان نمود.
وی با بیان اینکه ظهور یک حادثه نمی باشد بلکه فرایندی تدریجی است، بیان داشت: باید به این نکته خوب توجه داشته باشیم که ظهور یک حادثه و اتفاق نیست که یک مرتبه واقع شود بلکه یک فرآیند است و باید مرحله به مرحله انجام پذیرد و لازمه آن عمل کردن به دستورات الهی و اطاعت از اولیای دین است و ماموریت اصلی منتظر حضرت زمینه سازی و مقدمه چینی تمدن نوین است.
آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه امروزه هیمنه پوشالی استکبار در حال فروریختن است ،بیان داشت:  آمریکایی ها اگرخوب گوش کنند صدای فرو ریختن هیمنه پوشالی استکبار را  مثل شوروی سابق خواهند شنید.

وی ادامه داد:صدایی که امروز شعار استکبارستیزان عالم شده همان شعاری است که نمازگزاران جمعه بر علیه آمریکا سرمی دهند.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی امید شکست استکبار جهانی را در دل همه افراد جهان زنده کرد، بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی و شرکت بی نظیر مردم در انتخابات و اعلام جمهوری اسلامی در۱۲ فروردین و تشکیل نظام اسلامی بر اساس موازین دینی، ضربه مهلک و محکمی بود که بر پیکره استکبار و نظام لیبرالی وارد کرد و امیدی را دل محرومان و ستمدیده گان عالم ولو مسلمان نبودند زنده کرد که آن ها هم می توانند در مسیر برقراری عدالت و استقلال اقدام داشته باشند.
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز با اشاره به تلاش مستکبران برای نابودی  این حرکت عظیم ،بیان داشت: با این توصیف معلوم است که استکبار بی کار نمی نشیند و دست به اقدام برای نابودی این حرکت می زند و اگر نتواند، تلاش می کند تا با نفوذ در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز مسیر را منحرف و یا دچار تحریف کند. لذا حفظ انقلاب بر همه واجب است همان که امامین انقلاب بر آن تاکید دارند حفظ و تداوم نظام اسلامی واجب ترین فریضه است.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی امام جمعه کرج امام زمان(عج) مقام معظم رهبری کرج ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی امام جمعه کرج امام زمان عج سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی امام جمعه کرج امام زمان عج مقام معظم رهبری کرج ایالات متحده آمریکا اخبار کنکور آیت الله حسینی همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی، گفت: سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است. - اخبار استانها -

حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: تشکیل سپاه به عنوان مهم‌ترین رکن مردمی انقلاب اسلامی نشانگر باور جمهوری اسلامی ایران به مشارکت مردم در تامین امنیت است.

وی افزود: سپاه در حوزه بازدارندگی اقدامات بسیار خوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده و امروز بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق به خوبی به دنیا اثبات شد.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: امروز در علم هوافضا در لبه علم دنیا هستیم و از بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان پیشتاز بوده و قدرت‌نمایی رزمندگان سپاه اسلام در تنبیه رژیم صهیونیستی برای همه قابل لمس بود.

اکبری ادامه داد: سپاه در حوزه نیروی زمینی در کنار برادران مرزبانی و ارتش و سایر نیروهای مسلح، حضور جدی و قوی دارد و بخشی از مرز در جنوب شرقی در زمره محدوده پاسداری فرزندان سپاه خراسان شمالی از تیپ جوادالائمه(ع) است.

وی تصریح کرد: امروز سلاح‌های به روز و کارآمد و دقیق در اختیار نیروهای زمینی سپاه و سایر نیروهای سپاه است و این حاصل پیوند علم با اقتدار ملی است.

اکبری گفت: بسیج، امروز با مردمی کردن موضوع امنیت توانسته است نمونه کاملی از امنیت مردمی را که امنیتی پایان ناپذیر است به همه مردم منطقه و دنیا ارائه دهد. در کنار این اقدامات، فعالیت‌های خدماتی و جهادی به صورت به صورت مردمی با 2000 گروه جهادی در حال انجام است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اعلام این موضوع که همه دستگاه‌های اجرایی و مردم از حضور سپاه و بسیج در فعالیت‌های خدماتی و عمرانی رضایت کامل دارند گفت: امروز در حوزه‌های آبرسانی، ساخت مسکن برای محرومان و ایجاد راه‌های روستایی و سایر اقدامات عمرانی و فرهنگی نیز  فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود