Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با رد شایعات مطرح شده در فضای مجازی، گفت: با وجود خرابی مرکز آنژیوگرافی غرب استان گلستان در کردکوی و تعطیلات نوروز و بیماری کرونا خدمات آنژیوگرافی همه بیماران در گرگان انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان، عبدالرضا فاضل ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره ایجاد وقفه در انجام خدمات آنژیوگرافی به بیماران قلبی که در فضای رسانه‌ای و مجازی مطرح شده است، اظهارداشت: برای همه بیماران اورژانسی قلبی نیازمند به خدمات آنژیوگرافی با وجود تعطیلات نوروز و بیماری کرونا خدمات آنژیوگرافی انجام شده است و برای مدافعان سلامت استان با وجود خستگی تعطیلات معنی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با وجود خرابی دستگاه آنژیوگرافی کردکوی در 29 اسفند مرکز قلب شهید عباسی بیمارستان صیاد شیرازی گرگان همه بیماران این مرکز را پوشش داده و بیماری پشت خط نمانده  است،

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان درباره مطالبی که در زمینه فرسودگی آنژیوگرافی کردکوی عنوان می‌شود، افزود: دستگاه آنژیوگرافی جدید توسط بخش خصوصی خریداری و 40 روز است که وارد گمرک ایران شده است.

آخرین وضعیت شیوع کرونا در کشور| فهرست شهرهای ممنوعه برای سفرهای نوروزی/ پلمب بیش از 2200 واحد صنفی متخلف + نقشه و نمودارآمار کرونا در ایران| فوت 81 نفر در 24 ساعت گذشتهشمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در اردبیل به 17 نفر رسید

وی افزود: جا دارد از پیگیری‌های مستمر استاندار و رئیس دادگستری استان که از گمرک پیگیر ترخیص و نصب آن در شهرستان کردکوی هستند قدردانی ویژه داشته باشم.

فاضل افزود: نماینده شرکت آنژیوگرافی مستقر در کردکوی هم اقدامات لازم برای تعمیرات دستگاه را تا روز شنبه 7 فروردین 1400 انجام خواهد داد زیرا تا نصب دستگاه جدید نمی‌خواهیم خدمت در این مرکز تعطیل شود و قبل از خرابی نیز در این مرکز روزانه 60 مورد آنژیوگرافی انجام می‌شده است.

 وی تصریح کرد خوشبختانه با راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی گنبدکاووس هم‌اکنون 3 مرکز تخصصی قلب در بخش دولتی و یک مرکز در بخش خصوصی به بیماران قلبی استان خدمات تخصصی ارائه می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از همه فعالان رسانه‌ای استان خواست اخبار صحیح حوزه سلامت استان را از طریق روابط عمومی دانشگاه پیگیر باشند زیرا کادر سلامت در ماراتن سنگین کرونا خسته است و با برخی اخبار خلاف واقع خستگی آنان مضاعف خواهد شد.

انتهای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی خدمات آنژیوگرافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مرکز اظهار کرد: در فضاهای علمی جدید همه انتظار محقق شدن تحول را در شیوه‌های نوین آموزشی دارند و یکی از این حوزه‌های مورد انتظار، حوزه آموزش پزشکی است.

وی اضافه کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان یکی از واحدهایی به شمار می‌رود که در همه دانشگاه‌های این عرصه به آن توجه ویژه می‌شود و با مشارکت اساتید و دانشجویان راه‌حل‌های نوین برای توسعه آموزش پزشکی را در نظر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با زحمت همکاران‌مان در معاونت آموزشی دانشگاه افتتاح و فضای خوبی ایجاد شد تا از مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیأت علمی و دانشجویان برای فعالیت‌های علمی و آموزشی بهره‌مند شویم.

وی خبر داد: حاصل این اتفاق تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است و امیدواریم که بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیأت علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

به گزارش مهر، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

کد خبر 6089832

دیگر خبرها

  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب