Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال نفت آبادان با پیروزی مقابل ذوب‌آهن، یک قدم به نیمه‌نهایی لیگ نزدیک شد.

به گزارش ایسنا، امروز (جمعه) ۶ فروردین ۱۴۰۰، در نخستین بازی از دومین روز دور دوم پلی‌آف (مرحله یک چهارم) لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تیم نفت آبادان موفق شد در یک بازی نزدیک، ذوب‌آهن اصفهان را شکست دهد.

این بازی به میزبانی سالن آزادی برگزار شد که در پایان، شاگردان حماد سامری موفق شدند با درخشش نفراتی چون حسن‌زاده، داورپناه و سهراب‌نژاد، با نتیجه ۶۸ - ۵۹ شاگردان فرزاد کوهیان را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این دیدار، آبادانی‌ها پس از برتری ۲۴-۱۲ در کوارتر نخست، کوارترهای دوم‌و سوم را با نتایج ۱۲-۱۳ و ۱۴-۲۲ واگذار کردند. در کوارتر پایانی اما باز هم این تیم نفت بود که موفق شد عملکرد بهتری نسبت به ذوب‌آهن در دفاع داشته و با کسب امتیاز در ضد حملات، ۱۸-۱۲ برنده شود.

محمد حسن‌زاده ستاره تیم ملی بسکتبال ایران و فوروارد این فصل تیم نفت، با کسب ۱۰ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۴ پاس گل ضمن ثبت دیل‌دبل، با تاثیرگذاری ۲۳ بهترین بازیکن زمین شد. سعید داورپناه گارد تیم نفت نیز با کسب ۱۵ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد.

اما در روز خوب دفاع تیم نفت، سجاد مشایخی و فرید اصلانی دو پوینت گارد نام آشنا و ملی‌پوش تیم ذوب‌آهن یکی از بدترین روزهای خود را سپری کردند و به ترتیب تنها ۷ و ۵ امتیاز کسب کردند.

بازی‌های دور دوم پلی‌آف لیگ بسکتبال نیز به صورت دو برداز سه مسابقه برگزار می‌شوند که به این ترتیب، تیم نفت با کسب پیروزی در بازی بعد می‌تواند جواز حضور در مرحله  نیمه‌نهایی مسابقات را به دست آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال بسكتبال پلی آف لیگ بسکتبال محمد حسن زاده ذوب آهن تیم نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در بازی سوم از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

شهرداری در این دیدار پرهیجان و حساس که در شهر قدس برگزار شد با حساب 89 بر 84 مهرام را شکست داد و راهی فینال شد.

ارسلان کاظمی 19 امتیاز و 18 ریباند و ویل چری 22 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس گل برای شهرداری گرگان کسب کردند و پری پتی 34 امتیاز برای مهرام به دست آورد.

شهرداری گرگان موفق شده بود دو دیدار قبلی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیگر سری نیمه‌نهایی لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان و طبیعت در بازی‌شماری، یک بر یک مساوی هستند.

دیگر خبرها

  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • بسکتبال NBA | از این گرگ‌ها باید ترسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!