Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@19:53:44 GMT

مجیدی استقلالی ها را ممنوع المصاحبه کرد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۶۹۸۱

مجیدی استقلالی ها را ممنوع المصاحبه کرد

تمامی بازیکنان و مربیان استقلال از حضور در استودیوها، اماکن رسانه‌ای و ورزشی جهت انجام هرگونه مصاحبه تلویزیونی و مطبوعاتی با صداوسیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و دیگر رسانه‌ها تا پایان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ممنوع شدند.

به گزارش ایمنا، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال، بعد از مثبت شدن تست کرونای تنی چند از بازیکنان و اعضای کادر فنی قوانین سختی را برای اعضای تیمش وضع کرده و در همین راستا طی روزهای گذشته کلیه بازیکنان و مربیان را از حضور در اماکن عمومی و افتتاحیه‌ها منع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته نیز سرمربی محبوب آبی‌ها، که نظم و انضباط برای وی در اولویت قرار دارد، هرگونه حضور در مصاحبه‌ها و گفتگوهای تلویزیونی و رسانه‌ای را برای بازیکنان و مربیانش ممنوع کرده و این روزها خود از نزدیک و به صورت ویژه وضعیت آبی‌پوشان را کنترل کرده و آن‌ها را زیر نظر دارد و با کوچک‌ترین اشتباه آن‌ها، قاطعانه برخورد کرده و کسر پنج درصد از قرارداد بازیکن خاطی را در نظر خواهد گرفت.

‌منبع: برنا

کد خبر 483282

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال ورزش ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم تراکتور در حالی آماده دیدار با استقلال می‌شود که اسکواد این تیم را عمدتا بازیکنانی با سابقه حضور در پرسپولیس و استقلال تشکیل می‌دهند.

در این بین ارسلان مطهری و امیرحسین حسین‌زاده دو استقلالی شاخص تراکتور هستند که در بازی ذوب‌آهن روی نیمکت حضور داشتند و حالا در این هفته تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به ترکیب اصلی برسند.

مطهری که نیم فصل اول فرصت زیادی در استقلال به دست نیاورد، امیدوار به درخشش برابر تیم سابقش خواهد بود تا بتواند توانایی خود را به جواد نکونام ثابت کند.

دیگر خبرها

  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟