Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملک شاهکویی از  مصدوم شدن ۴ نفر بر اثر برخورد پژو آردی  با ال ۹۰ در محور توسکستان به شاهرود خبر داد.

«حسن ملک شاهکویی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: بر اثر برخورد پژو آردی با ال ٩٠ در محور توسکستان به شاهرود بعد از روستای خیرات در ساعت ١۵ و ٢۵ دقیقه امروز (شنبه ۶ فروردین) ۴ نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان افزود: برای امدادرسانی به این حادثه دو تیم امداد و نجات چهار نفره به همراه یک دستگاه خودرو و یک دستگاه آمبولانس و ست نجات بکارگیری شدند.
‌ 

وی ادامه داد: در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند که دو مصدوم توسط تیم جمعیت به بیمارستان ۵ آذر گرگان انتقال داده شدند و ۲مصدوم توسط عوامل اورژانس انتقال داده شدند.

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: توسکستان به شاهرود تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز، چهار نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انفجار گازهای متراکم فاضلاب در پارک پرواز چهار مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: حادثه عصر امروز یکشنبه، که بر اثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد ۴ نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

به گزارش ایمنا، ️انفجار چاه فاضلاب در شهرک پرواز تبریز به دلایل نامشخص موجب خسارت به شهروندان شد. به گفته شاهدان عینی درب فاضلاب بعد از پرتاب شدن به هوا بر روی خودروی سواری رانا فرود آمده است که موجب مصدومیت شدید چهار نفر شده است.

کد خبر 748910

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • زن بمی بعداز چهار روز ازبین دو دیوار نجات یافت
  • نجات زن بمی پس از چهار روز از بین دو دیوار
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ