Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: سه هزار صندوق خرد محلی در روستاهای کشور برای تامین مالی کسب و کارهای کوچک تشکیل شده است و هدفگذاری ما این است که تعداد این صندوق‌ها در سال ۱۴۰۰ به رقم پنج هزار برسد. 

به گزارش ایمنا، اصغر نورالله زاده درباره صندوق‌های خرد محلی، گفت: صندوق پس از انجام مطالعات در زمینه نظام تأمین مالی کسب و کارها غیررسمی در سطح بین المللی و داخلی، مدل بومی صندوق‌های خرد محلی را در سال ۱۳۹۳ اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صندوق‌های خرد محلی در واقع نظامی است که منابع لازم برای کسب و کارهای خرد را در اختیار آنها قرار می‌دهد و چنانچه این کسب و کارها فعالیت مناسبی داشته باشند خط اعتباری بعدی نیز به آنها تعلق می‌گیرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تاکید کرد: صندوق‌های خرد محلی یکی از ابزارهای کارآمد برای توسعه کسب و کار در مناطق روستایی ایجاد نظام تأمین مالی مبتنی بر ویژگی‌های بومی منطقه است.

وی اظهار کرد: هم اکنون نزدیک به سه هزار صندوق در سه هزار روستا با مشارکت دستگاه‌های مربوطه از جمله جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی راه‌اندازی شده است و پلتفرمی طراحی کردیم که تأمین مالی کسب و کارها در آن انجام می‌شود و چنانچه در آینده حمایت‌های مالی بیشتری داشته باشند از آنها انجام می‌شود.

نوراله زاده افزود: این صندوق‌ها بین ۲۰ تا ۳۰ نفر عضو دارند و زنان بیشترین متقاضیان عضویت در این صندوق‌ها هستند زیرا کسب و کار بسیاری از آنها غیررسمی است و بانک‌ها به عنوان تأمین مالی رسمی از آنها حمایت نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: هدفگذاری ما پنج هزار صندوق در دوره پنج ساله بوده که سه هزار صندوق ایجاد شده و امیدواریم مابقی نیز تا پایان سال ۱۴۰۰ ایجاد شود.

حمایت صندوق کارآفرینی از ۲۰۰ استارتاپ

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: در سال‌های اخیر با گسترش استارتاپ‌ها در کشور صندوق کارآفرینی امید تصمیم گرفت حمایت مالی از این کسب و کارهای نوین را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: بنابراین تمام استارتاپ‌های متقاضی دریافت تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید، درخواست خود را به سازمان فناوری اطلاعات اعلام می‌کنند و این سازمان پس از ارزیابی جنبه‌های تخصصی و فنی، آنها را به صندوق معرفی می‌کند.

نوراله زاده گفت: صندوق عاملیت بررسی مالی استارتاپ‌ها را برعهده دارد و تا کنون تمام استارتاپ‌هایی که توسط سازمان فناوری اطلاعات معرفی شده‌اند را حمایت کرده است.

وی گفت: تا کنون ۲۰۰ استارتاپ برای شروع فعالیت خود از حمایت‌های صندوق کارآفرینی امید بهره‌مند شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 483278

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کسب و کار بنگاه های کسب و کار کوچک تامین مالی مدیر صندوق کارآفرینی امید کارآفرینی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق صندوق کارآفرینی امید صندوق های خرد محلی استارتاپ ها هزار صندوق تأمین مالی مالی کسب صندوق ها سه هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۷۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس

امتداد - مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

مهدی قمصریان پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد