Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد با ادامه این روند و انفجار بمب اتمی کرونا در مراسمات عروسی و همچنین عزا در کهگیلویه و بویراحمد شاهد افزایش چشمگیر ابتلا به کرونا در استان باشیم و در نتیجه آن شرایط بسیار سختی را باید پشت سر بگذاریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس شیوع ویروس کرونا بیش از یک سال است که همه شئونات زندگی انسان ها را تحت تاثیر قرار داده است و تاکنون باعث جان باختن بیش از 62 هزار نفر از هموطنانمان شده است اما این تعداد از مرگ و میز ناشی از کرونا نیز نتوانسته است سبک زندگی و برخی فعالیت های مردم را تغییر دهد؛ یکی از کارهایی که هنوز هم در برخی نقاط کشور و از جمله کهگیلویه و بویراحمد معدن کروناست مراسمات عروسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کهگیلویه وبویراحمد به دلیل داشتن فرهنگ های سنتی در برگزاری مراسم عروسی و تاکید بزرگترها بر برگزاری شلوغ این مراسمات، در روزهای کرونایی نیز همچنان این موضوع ادامه دارد و گاهی جشن هایی برگزار می شود که حتی عروس و داماد را نیز به جای خانه بخت راهی تخت بیمارستان می کند.

 

 برخی از خانواده ها در روز های بغرنج کرونایی باز هم عروسی هایی با مهمان زیاد و رقص های آنچنانی برگزار می کنند که ترکش های آن و گرفتار شدن به ویروس کرونا شیرینی آن را کاملا تلخ خواهد کرد و زمینه بیمار شدن و شیوع افراد زیادی را فراهم خواهد کرد.

 

جشن هایی که به گفته مسئولان نیمی از مبتلایان به ویروس کرونا را به خود اختصاص داده و تعداد کثیری را نیز به گام مرگ فرو برده است،برگزاری مراسم عروسی در زمانی که مسئولین خواستار رعایت کردن دستورالعمل های بهداشتی و عدم برگزاری چنین مراسماتی هستند باعث شده است روز به روز شاهد بدتر شدن شرایط استان از نطر شیوع کرونا باشیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روز گذشته در گفتگو با این پایگاه خبری بیان کرد: در 45 روز اخیر روند مبتلایان به ویروس کرونا در استان کهگیلویه وبویراحمد سیر صعودی را طی کرده است و تعداد مواردی که جواب تست آنها مثبت بوده در استان روز به روز در حال افزایش است همچنین موارد بستری بیماران کرونایی و بستری های icu کرونایی نیز به همین شکل در حال افزایش است.

پرویز یزدان پناه در ادامه بیان کرد: در  مقطعی تعداد بیماران کرونایی ما در استان تقریبا 100 نفر بود که در حال حاضر به دلیل کم توجهی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی این تعداد به 216 نفر رسیده است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در بدترین شرایط در طول یک سال گذشته هستیم تاکید کرد: از هم استانی ها خواهشمندیم با رعایت پروتکل های بهداشتی همچنین از حضور در تجمعات و  مسافرت های غیر ضروری پرهیز کنند.

 

به نظر می رسد با ادامه این روند و انفجار بمب اتمی کرونا در مراسمات عروسی و همچنین عزا در کهگیلویه و بویراحمد شاهد افزایش چشمگیر ابتلا به کرونا در استان باشیم و در نتیجه آن شرایط بسیار سختی را باید پشت سر بگذاریم.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پنج هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان مسکن ملی زنجان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند.

جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای نهضت ملی مسکن در استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که از این تعداد برای یک هزار و ۱۴ نفر تخصیص پروژه انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اضافه کرد: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده‌اند.

وی گفت: بر اساس آمارهای موجود درخواست دو هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

قزوینیان تصریح کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه‌ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

کد خبر 748031

دیگر خبرها

  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم