Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی خود، با اختصاص دو دستگاه محصول جدید "تارا" به عنوان جایزه، از دو مسابقه تلویزیونی که توسط پلیس راهور ناجا با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای تهیه شده، حمایت می‌کند.
ایران‌خودرو جوایز دو مسابقه تلویزیونی "دوراهی" شبکه دوم سیما و "فرهنگ ترافیک" شبکه سه سیما که توسط راهور ناجا تولید شده را با ارایه دو دستگاه خودروی "تارا" تامین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این خودروساز در زمینه ارایه محتوا برای طرح سوالات فنی مربوط به خودرو و پاسخ‌های آن نیز در این مسابقات حضور فعالی دارد.
دو برنده خوش شانس این مسابقات جذاب و دیدنی، دو دستگاه خودروی "تارا" محصول جدید ایران‌خودرو را از آن خود خواهند کرد. این مسابقات در شب‌های نوروز از شبکه دوم و سوم‌سیما پخش می‌شود.
همچنین ایران‌خودرو، اقدام به تامین جوایز برنامه‌های رادیویی فرهنگ ترافیک در شبکه سلامت کرده است. به برندگان مسابقاتی که در این شبکه‌ رادیویی برگزار می‌شود، اهدای دو هزار کد تخفیف اشتراک امدادیار ایران‌خودرو، فارغ از نوع خودرو در نظر گرفته شده است. با این کد تخفیف، دارنده خودرو مجاز به استفاده رایگان از خدماتی مانند حمل رایگان به تعمیرگاه، پنچرگیری و... خواهد شد. در این پویش، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) و امداد خودرو ایران نیز حضور فعالی دارند.
افزون بر این، ایران خودرو با اختصاص کارت هدیه از برندگان مسابقه نقاشی کودکان، نوجوانان و بانوان فرهنگ‌یار با موضوع ترافیک که توسط راهور ناجا برگزار خواهد شد، تقدیر می‌کند. فراخوان شرکت در این رقابت نیز متعاقبا از سوی ناجا اعلام خواهد شد.
ایکوپرس

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایران خودرو دو دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۷۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • کاهش قیمت دلار و سکه در بازار تهران/ ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور/ افت قیمت تارا، رانا و پژو ۲۰۷
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت