Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@07:37:12 GMT

لازمه خودکفایی در اقتصاد تکیه بر تولید داخلی است

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۸۳۴۷

لازمه خودکفایی در اقتصاد تکیه بر تولید داخلی است

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: خودکفایی در اقتصاد نیازمند تکیه بر تولید داخلی است.

کمال حسین پور در گفت وگو با ایسنا افزود: رسیدن به خودکفایی دراقتصاد نیازمند توجه به تولید داخلی و رفع موانع تولید است.
وی با اشاره به اینکه همچنان که رهبرانقلاب نیز فرمودند باید به جهش تولید درسال جدید نیز توجه داشت، تصریح کرد: کشور برای توسعه نیازمند جهش در تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تحریم های ظالمانه اقتصادی دشمن باید یک درس و آموزه برای مانع زدایی و رفع موانع تولید باشد.
حسین پور خاطر نشان کرد: مجلس در سال جدید بنابه وظیفه خود درتلاش خواهد بود برای تحقق شعار سال درجهت رفع موانع قانونی برای رونق تولید گام بردارد.
حسین پور با تاکید به اینکه مسئولان باید به توانمندی های داخلی توجه داشته باشند، یاد آور شد: اگر واحدهای تولیدی از حمایت های لازم برخوردار شوند  بخش قابل توحهی از مشکلات اقتصادی و اشتغال کشور حل خواهد شد.
وی ادامه داد: عمل به منویات رهبری در خصوص تولید باید مورد توجه تمام مردم و مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی خودكفايي اقتصادي توليد داخلي جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های بخش کشاورزی بر اساس اطلس موجود تعریف شود

استاندار مازندران با تاکید بر تعریف و تدوین برنامه‌های بخش کشاورزی استان براساس اطلس موجود، آن برنامه را رفع موانع تولیدکنندگان و شناسایی فرصت‌ها در این حوزه مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری در جلسه شورای سیاست‌گذاری توسعه بخش کشاورزی این استان با محوریت «تولید دام سبک و سنگین در راستای تأمین گوشت قرمز» کشاورزی را پایه و پیشران استان مازندران دانست و اظهار کرد: وظیفه دولت، تسهیل‌گری و مرتفع کردن مشکلات پیش‌روی تولیدکنندگان است.

وی افزود: موانع پیش‌روی تولیدکننده باید مرتفع و کشاورزی در روستاها به درستی تقویت شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه تولیدکنندگان حوزه کشاورزی برنامه‌های خود را مکتوب کنند تا برای آن تصمیم‌گیری و چاره‌اندیشی شود، در مورد واحدهای راکد در این استان عنوان کرد: این واحدها فرصت‌های مهم تولید هستند که باید به سرعت رفع موانع شده و با کمک بخش خصوصی به چرخه تولید باز گردند.

نوری ادامه داد: بسیاری از موانع موجود توسط جهاد کشاورزی مازندران شناسایی شد اما اقدام عملی آنچنان که باید صورت نگرفت، بنابراین در این بخش نیازمند اطلسی هستیم تا برنامه‌های خود را بر اساس اطلس موجود تعریف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه وقتی اطلس وجود داشته باشد، موانع برطرف و فرصت‌ها شناسایی و تقویت می‌شوند، اظهار داشت: نهادهایی زیر نظر مقام معظم رهبری هستند که می‌توانند به مردمی‌سازی این موضوع کمک کنند.

کد خبر 751337

دیگر خبرها

  • برنامه‌های بخش کشاورزی بر اساس اطلس موجود تعریف شود
  • توجه به اقتصاد خلاق یکی از راه‌های جهش تولید است
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تامین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • تولید یک شرکت دانش بنیان برای خودکفایی در تأمین ماده اولیه بنزین
  • خودکفایی در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • سهم اقتصاد روسیه از اقتصاد جهانی به پایین‌ترین سطح می رسد
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است