Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@04:34:21 GMT

افزایش مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۸۳۷۱

افزایش مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، عباسعلی درستی اظهار کرد: در طول هفته گذشته رنگ بندی دو شهر آذربایجان شرقی عوض شد، به طوری که شهر جلفا از وضعیت زرد به نارنجی و شهر سراب از نارنجی به قرمز تغییر رنگ دادند.

وی اضافه کرد: تغییر رنگ بندی نشان دهنده این است که موارد بیماری حداقل به صورت آرام در طول روزهای گذشته افزایش یافته است و اگر رعایت نکنیم، شدیدتر و شهرهای نارنجی زیاد شده و محدودیت‌ها هم افزایش پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درستی با بیان اینکه باید دست به دست هم دهیم تا عزیزان مان را از دست ندهیم، گفت: متأسفانه عده‌ای پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، مسافرت‌ها زیاد شده و مسافر در استان ما هم زیاد است، امیداریم محدودیت‌های جدید را به درستی اجرا کنیم.

کد خبر 5176263

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا دانشگاه علوم پزشکی تبریز ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا تردد وسایل نقلیه خطبه های نماز جمعه تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نوروز مسافران نوروزی وزش باد سانحه تصادف گردشگری گرگان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان

چهارمین اردوی انتخابی و آماده سازی تیم ملی هاکی سالنی مردان تا ۱۶ اردیبهشت در شهر همدان برگزار می‌شود و سجاد ممی زاده، رضا زاد محمد و مهدی شاهرخی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی
  • هشدار نارنجی به کشاورزان؛ غلات را به مناطق امن حمل کنید
  • هشدار نارنجی به کشاورزان؛ گندم و غلات را به مناطق امن حمل کنید
  • (ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • هشدار نارنجی هواشناسی به چند استان
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی