Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیلی با بیان اینکه برای اینکه مردم در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند لازم است که مردم از طرف مسئولان احساس و درک شوند ،گفت: مسئولان بایدبرای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم پای کار بیایند.

مهدی اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر حضور مردم در انتخابات گفت: یکی از ویژگی های نظام جمهوری اسلامی ایران این است که تمامی انتخابات هایش روی حضور قاطبه مردم شکل می گیرد در واقع این از محاسن نظام جمهوری اسلامی است که همه مسائلش به انتخابات و شوراها گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای اینکه مردم در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند لازم است  که مردم از طرف مسئولان احساس و درک شوند و واقعیت مردم را مسئولان درک کنند.


وی ادامه داد: تاکنون و با گذشت بیش از چهل سال از انقلاب مردم در تمامی صحنه ها با حضور خودشان تکلیف شان را ادا کرده اند در حال حاضر این  مسئولان هستند که باید به وظیفه خودشان در راستای رسیدگی به مشکلات مردم عمل کنند ما باید مردم را در شرایطی قرار دهیم که از یک زندگی آبرومندانه برخوردار شوند .

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات تاکید کرد: مسئولان  بایدبرای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم  پای کار بیایند،متاسفانه به دلیل مشکلات معیشتی مردم احساس می کنند که مسئولان به فکر  حل مشکلات آنها نیستند و همین موضوع ممکن است که انتخابات را تحت تاثیر خودش قرار دهد.


وی خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم با حضور پرشور در انتخابات چه انتخابات ریاست جمهوری و چه میان دوره ای مجلس ،خبرگان رهبری و شوراها کسانی را که روحیه جهادی و انقلابی  انتخاب کنند.

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس مشکلات معیشتی حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ ائمه جمعه شهرهای مختلف استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه، بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود