Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه تاکنون بیماران مبتلا به کرونای انگلیسی در یازده شهرستان هرمزگان شناسایی شده اند گفت: نود درصد موارد ابتلا به کرونا در هرمزگان از نوع کرونای انگلیسی است.

او افزود: تاکنون ۴۸۱ بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در استان شناسایی شده اند که شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، بندرخمیر، قشم و میناب بیشترین آلودگی را داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزیان گفت: افزایش مسافرت‌ها به استان از زمینه‌های شیوع بیشتر کرونا در استان و همچنین زمینه ساز گسترش شیوع کرونا در کشور پس از بازگشت مسافران است.

وی افزود: در ۲۴ساعت گذشته با بستری ۳۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان جمع بستری‌ها به ۱۱۸ نفر رسید که از این تعداد ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) هستند و حال ۱۱ نفر از آن‌ها وخیم است.

بیشتر بخوانید؛

روز بدون فوتی کرونا در هرمزگان/افزایش شمار مبتلایان به کرونای انگلیسی

سختگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:در شبانه روز گذشته فوتی ناشی از کرونا در استان نداشته ایم و شمار جان باختگان استان همان هزار و ۴۹ نفر است.

نوروزیان با هشدار درباره شیوع کرونا در عروسی‌ها گفت: در دو هفته گذشته ۳ مورد فوت بیمار کرونایی داشته ایم که در مراسم‌های عروسی مبتلا شده بودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونای انگلیسی علوم پزشکی هرمزگان ابتلا به کرونا کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان

حمیدرضا محمدحسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: از ابتدای امسال سه هزار و ۶۰۴ TEU کانتینر یخچالی در این بنادر تخلیه و بارگیری شد که ۶۸ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

وی افزود: این کانتینر‌ها عمدتا شامل میوه و تره بار، حبوبات و کالا‌های با شرایط نگه‌داری ویژه به کشور‌های حوزه خلیج فارس ارسال شد.

 مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان میزان صادرات کالای غیرنفتی را نیز با ۳۲ درصد افزایش ۶ هزار و ۲۹ تن اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • کمبود ویتامین D چه خطراتی برای زنان دارد؟
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟
  • خطری که بازماندگان سرطان سینه را تهدید می‌کند
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!