Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:39:35 GMT

تصادف زنجیره‌ای در اراک ۸ مجروح داشت

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۸۷۲۲

تصادف زنجیره‌ای در اراک ۸ مجروح داشت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ"سید علی حسینی" رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت: تصادف زنجیره‌ای در کمربندی شمالی اراک که ۸ دستگاه خودرو با هم برخورد کردند، ۸ نفر مصدوم شدند.

سرهنگ حسینی با تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه روز گذشته گزارشی از وقوع یک سانحه رانندگی در کمربندی شمالی اراک در تقاطع خیابان ۲۰ متری مالک اشتر به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی در محل سانحه، مشخص شد تعداد ۸ دستگاه خودرو با یک دیگر برخورد داشته اند که بر اثر این سانحه رانندگی تعداد ۸ نفر مصدوم شده اند که بلافاصله توسط تیم‌های امدادی به مرکز درمانی انتقال شدند.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی بیان کرد: در بررسی صحنه تصادف مشخص شد که ابتدا تصادف در برخورد دو دستگاه خودرو در یکی از لاین‌ها رخ داده است که با واژگونی یکی از خودرو‌ها در لاین دیگر، چندین دستگاه خودروی دیگر هم دچار سانحه می‌شوند.

او ادامه داد:‌صحنه این تصادف از سوی کارشناس پلیس راهور بازدید و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است

انتهای پیام/ ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف رانندگی کلانشهر اراک تصادف زنجیره ای دستگاه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر ۴ نفر فوت شدند.

بیشتر بخوانید: جان باختن کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان

در این تصادف که هردو خودرو از روبرو باهم برخورد نمودند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی‌های بین شهری بوده دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر ۴ سرنشین گرفتار آن دچار سوختگی و فوت می‌گردند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که بصورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی مداوا می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228435 برچسب‌ها تصادف

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها