Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ پس از کش و قوس‌های فراوان امین قاسمی‌نژاد در نهایت در دومین جلسه تمرینی پدیده در ۱۴۰۰ شرکت کرد. پنجم فروردین ماه در حالی که تمام بازیکنان پدیده یکی یکی به رختکن می‌رفتند و لباس عوض می‌کردند تا آماده تمرین شوند چهره ای آشنا به چشم خورد، امین قاسمی‌نژاد!

بازیکنان پدیده به دو گروه تقسیم شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک گروه فوتبال بازی می‌کردند و یک گروه دیگر در کنار زمین زیر نظر یکی از دستیاران رحمتی به انجام تمرین می‌پرداختند که قاسمی‌نژاد جزو گروه دوم بود.

ماجرای امین قاسمی‌نژاد برای حضور در استقلال در ابتدا  معادله ای ساده بود که در آخر پیچیده شد. با شروع فصل نقل و انتقالات یکی از بازیکنانی که مشتریان زیادی داشت امین قاسمی‌نژاد بود، او با وجود سن و سالش و در حالی که ۳۴ سالگی را پشت سر می‌گذارد گویا تازه احیا شده و موفق شد بازی‌های خوبی برای پدیده انجام دهد و ۹ گل بزند و همین موضوع باعث شد هر روز اخبار تازه ای در مورد این مهاجم در نقل و انتقالات زمستانی بشنویم.

درحالی که آمدن قاسمی‌نژاد به استقلال قطعی شده بود در نهایت این باشگاه نتوانست مبلغ رضایت نامه اش را پرداخت کند و در عین ناباوری هواداران حضور وی در جمع آبی پوشان منتفی شد.

قاسمی‌نژاد در همان زمان و در ساعات پایانی نقل و انتقالات از گل گهر و مس رفسنجان هم پیشنهاد داشت ولی به امید اینکه آخرین تلاش‌ها برای حضورش در جمع شاگردان فرهاد مجیدی انجام شود به اصطلاح از این جا رانده، از آنجا مانده شد. او چاره ای جز بازگشت به شهر خودرو نداشت. گفته می‌شد قاسمی‌نژاد اعلام کرده برای شهر خودرو نیز بازی نخواهد کرد و باشگاه نیز اعلام کرد  به ازای هر روز غیبتش جریمه خواهد شد.

قاسمی‌نژاد به تمام این حرف‌ها پایان داد و با مشورت با سید مهدی رحمتی و مسئولان باشگاه به تمرینات بازگشت تا به قرارداش که هنوز یکسال دیگر از آن باقی است وفادار مانده باشد.

گفتنی است امین قاسمی‌نژاد که پس از ابراز علاقه به آبی‌پوش شدن حالا برچسب استقلالی بودن را هم با خود همراه دارد، در اولین بازی پدیده در سال۱۴۰۰ باید مقابل پرسپولیس در مشهد بازی کند که این تقابل جذابیت‌های خاص به خود را نیز به همراه خواهد داشت.

 پدیده برای دیدار با پرسپولیس در روز ۱۴ فروردین آماده خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع:ورزش سه

هومن جعفری کد خبر: 1091742 برچسب‌ها امین قاسمی‌نژاد پرسپولیس تهران پدیده مشهد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد پرسپولیس تهران پدیده مشهد امین قاسمی نژاد نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه تکراری FIVB: دلتنگی برای این ستاره ایران

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور اول تیم ملی والیبال ایران که در حال حاضر امید اول ایران برای درخشش در لیگ ملت‌های والیبال است، دوباره سوژه صفحه اینستاگرام فدراسیون جهانی والیبال شد.

صفحه اینستاگرام لیگ ملت‌ها و فدراسیون جهانی والیبال با انتشار پستی از عملکرد امین اسماعیل‌نژاد در بازی با هلند در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ نوشتند: "قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران در این دیدار بیست و یک امتیاز که شامل هفده حمله، یک دفاع سه امتیاز سرویس بود به دست آورد."

اگرچه تیم ملی در برابر هلند شکست خورد اما امین اسماعیل‌نژاد عملکرد خوبی از خود در آن دیدار به نمایش گذاشت.

امین اسماعیل‌نژاد با توجه به انصرافی‌های تیم ملی به امید اول والیبال ایران در لیگ ملت‌های والیبال تبدیل شده است که اگر به‌مانند سال ۲۰۲۲ بازی کند می‌تواند به تنهایی جور همه غایبان تیم ملی را با هم بکشد.

دیگر خبرها

  • وینگر فولاد مقابل استقلال محروم نیست
  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • قصه تکراری FIVB: دلتنگی برای این ستاره ایران
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان