Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب کرد روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این ترددها توسط ۳۸ دستگاه تردد شمارآنلاین در مسیرهای ارتباطی زیر پوشش این اداره‌کل ثبت شده است، اظهارداشت: ترددهای نوروزی ثبت شده این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۸۷ درصدی را نشان می‌دهد. 
وی با بیان اینکه مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با تمام ظرفیت در حال ارائه خدمات به شهروندان است گفت: انتظار می‌رود با همراهی شهروندان گرامی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا شاهد کاهش ترددها در راه‌های ارتباطی استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی و پیامکی ۱۴۱ به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی مسیرهای ارتباطی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده‌ای و ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی در زمینه حمل و نقل جاده‌ای و راهداری است.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی و پراکندگی دارای ۲ اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در زاهدان و ایرانشهر است که اداره‌کل راهداری و حمل و نقل سیستان و بلوچستان مستقر در زاهدان شهرستان‌های مرکزی و شمالی استان شامل زاهدان، خاش، تفتان، سراوان، سیب سوران، میرجاوه، زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچسستان مستقر در ایرانشهر شهرستان‌های جنوبی شامل ایرانشهر، دلگان، بمپور، سرباز، فنوج، قصرقند، نیکشهر، کنارک، دشتیاری، راسک و چابهار را زیر پوشش دارند.    

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تردد جاده ای نوروز 1400

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تردد جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تردد جاده ای نوروز 1400 اخبار کنکور راهداری و حمل و نقل جاده ای کل راهداری و حمل و نقل سیستان و بلوچستان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیلاب به مسیرهای ارتباطی روستایی در ایلام

دریافت 4 MB کد خبر 6095773

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • خسارت سیلاب به مسیرهای ارتباطی روستایی در ایلام
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال