Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف بیش از ۱۷۴ کیلو تریاک در نائین

سرگرد "هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان نائین بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در طرح یک روزه کنترل محور‌های مواصلاتی اصلی و فرعی که با هدف شناسایی و برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ انجام شد حین نظارت بر خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه خودروی پراید، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و یک دستگاه خودروی جک مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی خودرو‌های مذکور را به طور دقیق مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه ۱۷۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به شکل ماهرانه‌ای در خودرو‌ها جاساز شده بوند را کشف کردند.



فرمانده انتظامی شهرستان نائین از دستگیری ۶ قاچاقچی مواد مخدر در طرح مذکور و تحویل آن‌ها به مراجع قضائی خبر داد و گفت: طرح‌های کنترلی پلیس در مسیر‌های فرعی و اصلی به صورت مداوم و با قدرت هرچه تمام‌تر دنبال می‌شود و اجازه نخواهیم داد قاچاقچیان از مسیر‌های این شهرستان برای عملی کردن نیت‌های شوم خود استفاده کنند.

 

دستگیری جاعل اسناد دولتی در گلپایگان

سرهنگ "علی سبحانی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان بیان داشت: کار آگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود مطلع شدند فردی در یکی از محله‌های این شهرستان در زمینه جعل اسناد و مدارک دولتی و گذرنامه فعالیت می‌کند که بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کاراگاهان پس از اطلاع از این موضوع با اقدامات خاص پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و در عملیاتی ضربتی طی هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به کشف تعدادی پرینتر رنگی و سیاه و سفید، اسکنر، دستگاه پرس کارت و تعدادی سیم کارت از مخفیگاه متهم از تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در محله خود موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

سرقت خودرو‌های زانتیا پس از آزادی از زندان

سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی زانتیا در سطح شهر اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود:کارآگاهان پس از بررسی صحنه‌های سرقت و جمع آوری مدارک لازم و همچنین انجام یک سری اقدامات علمی و پلیسی خاص دریافتند این سرقت‌ها توسط اعضای باندی ۴ نفره که دارای سوابق متعدد کیفری بوده و به تازگی نیز از زندان آزاد شدند رخ داده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: سرانجام با تلاش شبانه روزی و مجدانه کارآگاهان مخفیگاه سرکرده این باند و همدستان وی شناسایی و طی عملیاتی ضربتی با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند.

تُرکیان با اشاره به کشف ۴ دستگاه خودروی زانتیا که توسط سارقان به سرقت رفته بودند گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر دستگیری جاعل اسناد دولتی فرمانده انتظامی شهرستان فرماندهی انتظامی دستگاه خودروی پلیس آگاهی خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان اصفهان با اشاره به اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، ارزش اموال سرقت شده توسط این سارق را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6091029

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان