Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا صیادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی این مدت ۱۹ حادثه در استان خراسان رضوی رخ داد که ۳۲ مورد آن حوادث جاده‌ای بود.

وی ادامه داد: در این حوادث ۹۱ نفر مصدوم شدند که ۲۹ مصدوم توسط نیروهای هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند و این حوادث پنج فوتی داشت.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی گفت:۵۲ تیم عملیاتی و ۱۴۴ نیروی امدادگر و نجاتگر، مسوولیت امدادرسانی را در این حوادث بر عهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادی افزود: در قالب طرح امداد و نجات نوروزی ۳۱ پایگاه بین شهری و ۲ پایگاه در مبادی مرزی دوغارون و فرودگاه مشهد برای پایش سلامت اتباع خارجی و امدادرسانی برپا شده است.

وی ادامه داد: در این قالب ۴۵ دستگاه آمبولانس، ۶۱ دستگاه خودروی نجات و کمک‌دار به همراه یک فروند بالگرد امدادی مشغول فعالیت هستند.

برچسب‌ها مشهد حوادث رانندگی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد حوادث رانندگی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مشهد حوادث رانندگی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد

سیدرضا اسدنژاد جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: مرتکبان هشت هزار و ۵۶۲ فقره تخلفات راهور دیروز در مشهد جریمه شدند که ۲ هزار و ۹۷ فقره از این تعداد تخلف حادثه ساز است.

او افزود: ۴۷ فقره تصادف جرحی نیز دیروز در مشهد رخ داد که در پی وقوع آنها ۵۳ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی دیروز در این کلانشهر رخ داد و عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه از مهمترین عوامل وقوع تصادفات است.

اسدنژاد از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهور از وقوع حوادث تلخ جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد