Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:33:38 GMT

حمله مرگبار سگ خانگی به کودک

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۹۷۸۰

حمله مرگبار سگ خانگی به کودک

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کودک ۱ ساله آمریکایی که مورد حمله یک سگ خانگی قرار گرفته بود جانش را از دست داد. قربانی که هویتش «آمیریکال جولین هال» اعلام شده بر اثر گازگرفتگی از ناحیه سر جان باخت. این اتفاق روز پنجشنبه و هنگامی رخ داد که این کودک خردسال به ظرف غذای سگ نزدیک شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آنکه آمیریکال با خزیدن روی زمین به ظرف غذای سگ که مشغول غذا خوردن بود نزدیک شد، ناگهان با حمله این حیوان مواجه شد. والدین کودک بلافاصله فرزند خود را به نزدیکترین بیمارستان منتقل، اما مرگ کودک توسط پزشکان مورد تایید قرار گرفت. بنا به گفته خانواده قربانی این سگ تا قبل از وقوع این حادثه هرگز رفتار تهاجمی نسبت به خانواده، غریبه‌ها و حتی حیوانات دیگر از خود نشان نداده بود.

بیشتر بخوانید

حمله مرگبار پلنگ آدم خوار به زن هندوستانی!

«کوری پینتنر»، یکی از اقوام قربانی در گفتگو با ABC گفت: «این سگ ۴ ساله تابحال سابقه حمله از خود نشان نداده بود. این سگ حتی از دست این کودک غذا می‌خورد. آمیریکال پسری بامزه بود و والدینش به تازگی تولد یک سالگی اش را جشن گرفته بودند.»

بنا به گزارش رسانه‌های این سگ توسط مرکز کنترل حیوانات از خانه قربانی منتقل شده است. یک صفحه ویژه در GoFundMe برای تامین هزینه مراسم خاکسپاری این کودک ایجاد شده است.

گفتنی است؛ پلیس اتهامی بر علیه هیچ از از اعضای خانواده قربانی مطرح نکرده است. تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله حیوانات حیوانات وحشی حیوانات اهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سیل مرگبار در برزیل

در حالی که تصاویری از وضعیت اضطراری در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، تعداد کشته‌شدگان از روز دوشنبه که بارندگی‌های شدید آغاز شد، به ۲۹ نفر رسیده و ۶۰ نفر دیگر مفقود شده‌اند.

به گزارش تسنیم، در مجموع ۲۱۳ شهرداری در ایالت جنوبی ریو گراند دو سول تحت تاثیر قرار گرفتند و تخریب پل، رانش زمین و شکست سد‌ها ثبت شد.

به گفته مطبوعات محلی، تاکنون ۱۰ هزار نفر بی‌خانمان شده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آنروا: روزانه ۳۷ کودک در غزه مادر خود را از دست می‌دهند
  • (ویدئو) سیل مرگبار در برزیل
  • مست عشق ؛ علیرضا قربانی
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • اولین واکنش دادستان پس از پیدا شدن یسنای ۴ ساله
  • فیلم| ویدیوی تکان دهنده از صحبت‌های کودک فلسطینی که تمام اعضای خانواده‌اش به شهادت رسیدند
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزه
  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات