Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محمدرضا مسیب‌زاده مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش درباره برنامه‌های ویژه این اداره کل در ایام مبارک نیمه شعبان، اظهار کرد: همانطور که می دانید در سال ۱۴۰۰، دو نیمه شعبان در تقویم شمسی داریم و این فرصتی است تا بتوانیم یک اتفاق ارزشمند در زمینه انتظار و مهدویت رقم بزنیم و می‌دانید که این اتفاق نادر هر چندین سال یکبار در تقویم شمسی  تکرار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از شیوع ویروس کرونا با راه‌اندازی شبکه شاد در وزارت آموزش و پرورش، تهدید کرونا تبدیل به یک فرصت شد و با راه‌اندازی قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز و واگذاری دبیرخانه  پایگاه‌های 17 گانه آن به استان‌ها توانستیم فعالیت‌های حوزه قرآن، عترت و نماز را با فراغ بال بیشتری در فضای امن منازل برای دانش‌آموزان تبلیغ، ترویج و تبیین کنیم. 

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: پس از آنکه دبیرخانه کشوری پایگاه انتظار و مهدویت به استان یزد واگذار شد این دبیرخانه با همکاری کارگروه مهدویت که نماینده بخش‌های مختلف در آن حضور دارند برای نیمه شعبان امسال، برنامه های متنوعی را برنامه‌ریزی کردند که عبارتند از برگزاری احیای شب نیمه شعبان به صورت زنده همراه با ارتباط با مسجد مقدس جمکران و اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب در شبکه شاد و کانال تخصصی انتظار و مهدویت به آدرس(entezarvamahdaviatmedu@)همچنین برگزاری مراسم جشن مجازی نیمه شعبان با برنامه‌های مختلف، متنوع و جذاب در روز نیمه شعبان از دیگر برنامه‌هاست. 
 
وی خاطرنشان کرد: برگزاری پویش مجازی جشنواره مشق انتظار برای دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور در سه محور ادبی، هنری، دعا و نیایش با رشته‌های مختلف و بارگذاری محتوای جذاب در کانال انتظار و مهدویت قرارگاه مجازی قرآن عترت و نماز و تبلیغ برنامه های ویژه از دیگر برنامه‌های حوزه قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در این روز مبارک است. 

مسیب‌زاده یاد آور شد: همچنین نشست ویژه مهدوی برای معاونان پرورشی و مربیان تربیتی سراسر کشور به صورت مجازی و پخش زنده با حضور حجت الاسلام محمد صادق کفیل و همکاری بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) در روز نیمه شعبان برگزار می‌شود.

وی گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم گفتمان مهدوی و فرهنگ انتظار را در بین نسل نو تبلیغ و ترویج کنیم تا بتوانیم به سهم خویش زمینه ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش نیمه شعبان وزارت آموزش و پرورش انتظار و مهدویت عترت و نماز نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» به مناسبت هفته معلم به همت آموزش و پرورش البرز، والدین و دانش‌آموزان مدارس سراسر استان در پیام‌رسان شاد اجرا می‌شود.

هدف از راه‌اندازی این پویش، به تصویر کشیدن فداکاری‌ها، ابتکارها و خلاقیت‌های معلم و به‌نوعی قدردانی از مقام این قشر فرهیخته است تا بستری منسجم و کامل برای تجربه‌نگاری و الگوبرداری از رفتارهای مناسب معلمی فراهم شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند خاطره‌ای از معلم خود را در قالب فایل صوتی یا متنی در پیام‌رسان شاد به آی دی @M_talebian40 ارسال کنند.

کد خبر 6090299

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل