Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:14:41 GMT

بانگ رسای «یا مهدی ادرکنی» شب نیمه شعبان در کشور

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۰۲۶۵

بانگ رسای «یا مهدی ادرکنی» شب نیمه شعبان در کشور

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: بانگ یا مهدی ادرکنی در ساعت 21 شب نیمـه شعبان در سراسر کشور طنین انداز خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: اینک که آغاز و پایان سال 1400 با نام مبارک حضرت ولی عصر (عج)  منور و مزین شده و ملت مسلمان ایران اسلامی در این سال دو بار طعم با حلاوت این عید بزرگ را تجربه خواهند کرد، به شکرانه این نعمت بزرگ و با امید به تحقق وعدۀ صادق الهی در فرج ولی الله الاعظم «ارواحنا فداه»، در شب نیمۀ شعبان دستان دعا و استغاثه خود را بالا برده و با زمزمۀ دعای «سَلامُ اللّهِ الْکامِلُ التَّامُّ الشَّامِلُ الْعامُّ» از درگاه خداوند متعال تعجیل در ظهور حضرتش  و رفع بلایا و گرفتاری ها را طلب می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تبریک آغاز سال نو  و اعیاد عظیم شعبانیه، خاصه سالروز ولادت با سعادت آخرین منجی عالم بشریت، حضرت حجت بن الحسن العسکری «ارواحنا فداه»، از عموم مردم شریف و متدین ایران اسلامی دعوت می کند، رأس ساعت 21 یک شنبه (فردا) هشتم  فروردین ماه، همزمان با نورافشانی سراسر میهن اسلامی، بانگ رسای «یا مهـدی ادرکنـی» را بر فراز بام ها  و کوی و برزن سرداده و همچنین با تضرع به درگاه حق تعالی، تعجیل در فرج مولا و مقتدای عالم هستی را طلب نموده و برای رفع بلایا  و گرفتاری ها، دعای «سَلامُ اللّهِ الْکامِلُ التَّامُّ الشَّامِلُ الْعامُّ » را که از شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز پخش خواهد شد، قرائت نمایند.

برچسب‌ها امام زمان(عج) شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مناسک دینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام زمان عج شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مناسک دینی امام زمان عج شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مناسک دینی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین