Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدیده مه گرفتگی در برخی جاده‌های خراسان رضوی موجب کاهش دید افقی رانندگان در این مناطق شده است.

به گزارش قدس آنلاین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بر اساس گزارش راهداران و سامانه‌های نظارتی روز شنبه، هم اکنون در جاده‌های مشهد-کلات در محدوده گردنه گوجگی و مشهد-سرخس در محدوده گردنه مزداوند، مه گرفتگی موجب کاهش دید افقی در این مسیرها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم نصری افزود: با وجود توقف بارش‌های رگباری پراکنده طی ساعات گذشته در تعدادی از جاده‌های خراسان رضوی، در حال حاضر وضعیت جوی در بیشتر محورهای ارتباطی استان صاف و نیمه ابری و ترافیک عادی و روانی در جاده‌های استان جریان دارد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش باران از امروز شنبه در استان به ویژه در نواحی شمالی استان تداوم خواهد یافت و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه علاوه بر شدت یافتن بارش‌ها و برودت شدید دما، بارش‌ها در مناطق کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مه گرفتگي کاهش دید افقی رانندگان جاده های خراسان رضوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارندگی‌های شدید باعث سیل در خیابان‌های اردبیل شد (فیلم) جاری شدن سیل در نطنز پس از بارش شدید باران (فیلم) آبگرفتگی خیابان‌های شیراز پس از بارندگی شدید (فیلم)

دیگر خبرها

  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر