Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علیرضا بایرام زاده معاون گردشگری آذربایجان شرقی گفت: ستاد اجرای خدمات سفر آذربایجان شرقی به صورت مستمر بر نحوه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مجموعه‌های بین راهی و واحد‌های گردشگری فعال نظارت می‌کند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، اقدامات لازم در راستای بهبود وضعیت و یا توقف فعالیت واحد‌های مذکور انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود:ستاد اجرایی خدمات سفر استان، بازدید و نظارت‌های مستمر خود را از ۲۵ اسفندماه سال ۹۹ آغاز کرده و تا پایان روز پنجم فروردین ماه ۹۹، ۱۴۱۵ مورد نظارت از واحد‌های سطح استان به عمل آورده‌اندکه بیشترین نظارت‌ها در محور تبریز - جلفا انجام شده است.

او با بیان این‌که در نظارت‌های انجام نکات لازم‌الاجرا به‌تمامی واحد‌ها یادآوری شده است گفت:به دنبال نظارت‌های انجام گرفته، ۲۴ مورد تذکر کتبی، ۲۷ مورد تشویق و یک مورد شکایت ثبت شده که ستاد اجرایی خدمات سفر در حال بررسی و رسیدگی به این پرونده است.

انتهای پیام /

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظارت و بازرسی سفرهای نوروزی نوروز1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

در این دیدار چهره به چهره، مالک رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • صدور دستور اصلاح قبوض گازبهای تأسیسات گردشگری به یک‌چهارم
  • اصلاح قبوض گازبهای تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی