Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@22:55:48 GMT

پاسخ خاتمی و سیدحسن خمینی به پیشنهاد کاندیداتوری

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۱۱۶۹

پاسخ خاتمی و سیدحسن خمینی به پیشنهاد کاندیداتوری

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دبیرکل مجمع ایثارگران با بیان اینکه سیدحسن خمینی تا الان امتناع دارد که وارد عرصه انتخابات شود، گفت: ما از کاندیدای حداقلی، نیابتی یا کسی که به اسم اصلاح‌طلبی فعالیت کند، حمایت نخواهیم کرد.

 جواد امام با بیان اینکه جمع بندی مجمع ایثارگران حمایت از کاندیدای مورد اجماع جبهه اصلاحات برای انتخابات ریاست‌جمهوری است، اظهار کرد: نظر مجع ایثارگران این است که از کاندیدای حداکثری حمایت کند و اگر این شرایط فراهم نشود، گزینه ای را معرفی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از کاندیدای حداقلی، نیابتی یا کسی که به اسم اصلاح‌طلبی فعالیت کند، حمایت نخواهیم کرد. در واقع جمع بندی احزاب اصلاح‌طلب این است که در انتخابات رقابتی ، مشارکت داشته باشند و کاندیدای حداکثری معرفی کنند که اقبال عمومی هم داشته باشد.

وی ادامه داد: ما در مجمع ایثارگران دو گزینه حداکثری داشتیم که سیدمحمد خاتمی پیشنهاد ما برای حضور در انتخابات را نپذیرفت و سیدحسن خمینی هم تا الان امتناع دارد که وارد این عرصه شود. از نظر ما تاکنون در بین کاندیداهای موجود، کاندیدای حداکثری وجود ندارد که بتواند مطالبات مردم را نمایندگی کرده و کشور را از شرایط موجود عبور دهد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه سیاست خارجی ادامه سیاست داخلی است، افزود: ما باید رئیس جمهوری داشته باشیم که قادر باشد مشکلات بین‌المللی و داخلی کشور را حل کرده و در اقتصاد و معیشت مردم گشایش ایجاد کند. تاکنون در میان کاندیداهای موجود که اعلام حضور کرده اند، هنوز به فردی با این ویژگی ها نرسیده ایم. جریان اصلاحات هم هنوز درباره فردی به جمع بندی نرسیده است و برخی افراد به طور شخصی اعلام کرده اند که در انتخابات حضور می‌ یابند. کسی که می خواهد کاندیدای انتخابات شود، باید برنامه و تیم منسجمی داشته باشد و مورد اجماع جریان اصلاحات باشد و صرف تصمیم یک فرد اصلاح طلب، الزامی برای جریان اصلاحات در جهت حمایت از او ایجاد نمی‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: ضرورت دارد که همه احزاب، گروه های سیاسی و اقشار مختلف جامعه دست به دست هم دهند تا برای عبور از شرایط موجود کشور، انتخابات مشارکتی و رقابتی برگزار شود تا همه مردم احساس کنند که افکار و سلایق آنها در انتخابات از سوی کاندیداها نمایندگی می شود. اگر فرمایشات رهبری درباره انتخابات محقق شود و نهادهای حاکمیتی مخصوصا شورای نگهبان به گونه ای عمل کند که زمینه برای انتخابات رقابتی فراهم شود، حتما مردم در انتخابات مشارکت خواهند کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه نوروز 1400 سد کمال خان تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین جواد امام سیدحسن خمینی سید محمد خاتمی اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه نوروز 1400 سد کمال خان تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشیاری رئیس دورتموند: اشتباه مجری را اصلاح کرد

به گزارش "ورزش سه"، پیش از دیدار حساس دورتموند و پاری سن ژرمن در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، واتسکه با لورا وونتورا، مجری شبکه دازن، در مورد بازی صحبت کرد.

در قسمتی از مصاحبه مجری از واتسکه پرسید: «این یک موفقیت برای بروسیا دورتموند است که در لیگ قهرمانان اروپا در بین ۴ تیم برتر باشد و شانس خوبی برای رسیدن به فینال داشته باشد. ادین ترزیچ، سرمربی تیم، سومین نفر در تاریخ دورتموند است که این تیم را به نیمه‌نهایی رسانده است.
قبل از او فقط کلوپ و هیتسفلد به این موفقیت رسیده‌اند. چقدر برای او خوشحالی؟»


واتسکه که به دقت به صحبت‌های وونتورا گوش می‌کرد متوجه اشکالی در اطلاعات این مجری شد و قبل از پاسخ دادن به سوالش تصمیم گرفت این اشتباه را اصلاح کند.

واتسکه گفت: «این حرف تو کاملا درست نیست.»
مجری پاسخ داد: «اوه، توضیح بده.»
سپس رئیس دورتموند اشتباه مجری را به او گفت: «نویو اسکالا هم این کار را کرده است. در سال ۱۹۹۸ ما در نیمه نهایی مقابل رئال مادرید بازی کردیم.»

مجری که به اشتباهش پی برده بود عذرخواهی کرد: «اوه بله، این یکی را یادم رفته بود.»

در ادامه واتسکه گفت: «مشکلی نیست، البته برای سوال اصلی هم پاسخی وجود دارد. این عالی است که اینجا هستیم. اگر به فینال برویم سهمیه پنجم چمپیونزلیگ را خواهیم گرفت و در فصل بعد هم حضور داریم. برای همین یک فرصت عالی داریم.»

دیگر خبرها

  • اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات
  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /۸ کاندیدای مورد حمایت شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران
  • هوشیاری رئیس دورتموند: اشتباه مجری را اصلاح کرد
  • تصویری از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • رژیم صهیونیستی پاسخ پیشنهاد حماس را با اصلاحات به مصر داد