Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی نتایج نهایی مسابقات NBA در تاریخ 26 مارس 2021.

فصل 2020/21 لیگ NBA صبح امروز با برگزاری یازده دیدار پیگیری شد که در مهمترین مسابقات، بروکلین نتس، دنور ناگتس و یوتا جز برابر حریفان به پیروزی رسیدند. نتیجه دیدارهای حساس هم در زیر بخوانید:

لس آنجلس لیکرز 100-86 کلیولند کاوالیرز / اولین پیروزی بدون لبران و دیویس

میلواکی باکس 114-122 بوستون سلتیکس / قطع نوار پیروزی‌های باکس با 34 امتیاز تیتم

طرفداری - بروکلین نتس در شب درخشش جیمز هاردن توانست برابر دیترویت پیستونز به برتری 113-111 برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاردن در این دیدار 44  امتیاز، 14 ریباند و 8 اسیست داشت. بلیک گریفین هم مقابل تیم سابقش 17 امتیاز کسب کرد. فینکس سانز در دیداری که بازیکنانش نمی‌توانستند سبد حریف را به خوبی پیدا کنند، 104-100 تورنتو رپترز را شکست داد. کریس پال با 19 امتیاز، 6 ریباند و 8 اسیست بهترین بازیکن زمین بود. شارلوت هورنتس که در کوارتر دوم بازی برابر میامی هیت با اختلاف 30 امتیازی از حریف جلو افتاده بود در نهایت 110-105 به پیروزی رسید. ملیک مانک با 32 امتیاز بهترین بازیکن زمین بود. نورمن پاول در اولین بازی برابر پورتلند تریل بلیزرز 22 امتیاز کسب کرد تا تیمش 112-105 برابر اورلاندو مجیک به پیروزی برسد. مینسوتا تیمبرولوز بازی برابر هیوستون راکتس را با یک ران 22-0 به پایان رساند تا 107-101 حریفش را شکست بدهد. کارل آنتونی تاونز با 29 امتیاز، 16 ریباند و 8 اسیست بهترین بازیکن زمین بود.

اما در رویارویی زایان ویلیامسن برابر نیکولا یوکیچ، دنور ناگتس 113-108 میزبانش نیواورلینز پلیکانز را شکست داد. زایان با کسب 39 امتیاز، 10 ریباند و 5 اسیست بهترین شب دوران حرفه‌ای خود را سپری کرد اما 37 امتیاز و 7 اسیست جوکر بود که به پیروزی ناگتس ختم شد. دالاس موریکس در غیاب لوکا دانچیچ، 94-109 مغلوب ایندیانا پیسرز شد. مالکوم براگدن و دومانتس سبونس هرکدام 22 امتیاز برای پیسرز کسب کردند. یوتا جز با پیروزی 117-114 برابر ممفیس گریزلیز هجدهمین برد خانگی پیاپی خود را کسب کرد. داناوان میچل با 35 امتیاز و 6 اسیست بهترین بازیکن جز در این دیدار بود. در سمت مقابل جا مورنت با 32 امتیاز و 11 اسیست بهترین بازیکن گریزلیز بود. آتلانتا هاکس با درخشش 38 امتیازی جان کالینز 128-108 گلدن استیت وریرز را از پیش رو برداشت. کالینز در بهترین شب دوران حرفه‌ای خود 12 ریباند هم داشت. تری یانگ هم با 21 امتیاز و 15 ریباند بازی را به پایان رساند. برای وریرز اندرو ویگنز 29 امتیاز آورد.

اخبار داغ 

دعوایی که می تواند آبروی فوتبال ایران را در فیفا ببرد | خطرناک تر از 15 تیمی شدن لیگ برتر! ماشین سازی مقابل گل گهر بازی نکند هم از لیگ برتر کنار گذاشته نمی شود! ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دور و نزدیک فوتبال؛ 10 بازیکنی که پیش از فوتبالیست شدن نیز ثروتمند بوده اند (دوبله اختصاصی) درخواست 180 میلیون یورویی دورتموند برای هالند؛ تنها 10 باشگاه اروپایی توان خرید او را دارند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اسیست بهترین بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین بعد از ظهر سه شنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر توانست با نتیجه۲ بر یک از سد پیکان تهران عبور کند.

در این بازی که از ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، شمس آذر توانست با گلهای پوریا سرآبادانی و حسین گودرزی پیکان را شکست دهد.

گفتنی است این بازی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار شد.

کد خبر 6093466

دیگر خبرها

  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی