Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@04:22:37 GMT

شهره لرستانی را در «نوروزترین نوروز» ببینید

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۱۹۹۶

شهره لرستانی را در «نوروزترین نوروز» ببینید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دهمین قسمت از ویژه برنامه نوروزی شبکه پنج سیما با عنوان «نوروزترین نوروز» به تهیه‌کنندگی کاوه امیری جاوید و کارگردانی علی خسروی که امشب (شنبه ۷ فروردین‌ماه) حوالی ساعت ۲۱ به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش می‌شود، شهره لرستانی به عنوان مهمان حضور دارند.

وحید رونقی و زینب پورابراهیم میزبان‌های این قسمت از برنامه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه به سردبیری و نویسندگی فرزانه پزشکی فضایی شاد و پر از موسیقی دارد، قرار است با قصه‌هایی از سراسر ایران و با نگاهی به صد سال گذشته در آخرین نوروز قرن ۱۴ هجری شمسی ساخته و روانه آنتن شود و شامل بخش‌های مختلفی با موضوعات متنوع از جمله مرور مهم‌ترین رویدادهای قرن، ایران‌گردی، مشاهیر، موسیقی زنده و بخش‌های شاد و متنوع دیگر است.

همچنین چهره‌های شاخص موسیقی، سینما و تلویزیون، ورزش، سیاست و ... مهمان قسمت‌های مختلف این برنامه خواهند بود.

۵۸۵۸

کد خبر 1499066

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون برنامه های تلویزیونی نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سرهنگ محمد محمودوند ظهر امروز دهم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن برگزاری اردو‌های راهیان نور غرب کشور اظهارداشت: قرار بود سه هزار بسیجی محلات و اقشار سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه اعزام شوند که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز به روز‌های نوزدهم و بیستم اردیبهشت تغییر کرد.

وی افزود: اردو‌های راهیان نور اقدامی مهم برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران | وقتی او در مورد پایان رابطه عاطفی خود حرف می‌زند...
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد