Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سمنان بابیان اینکه تغییری در رنگ‌بندی شهرستان‌های مختلف استان سمنان ایجاد نشده است گفت: سه شهرستان آبی و پنج شهرستان این استان در وضعیت زرد قرار دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان‌، علیرضا آشناگر بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه برگزاری جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، با اشاره به برگزاری نخستین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در سال جدید اظهار داشت: وضعیت استان سمنان با روندی ثابت گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های استان سمنان هیچ تغییری ایجاد نشده است افزود: در حال حاضر سه شهرستان آرادان، گرمسار و سرخه در وضعیت آبی و شهرستان‌های سمنان، شاهرود، میامی، دامغان و مهدی‌شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

وعده‌‌ها برای واردات واکسن کرونا از کووکس محقق نشد!آمار کرونا در ایران| فوت 85 نفر در 24 ساعت گذشتهبستری بیماران کرونایی در استان مرکزی 48 درصد افزایش یافت‌شناسایی 8 مورد ابتلا به کرونا انگلیسی در گلستان/ 3 هزار نفر از کادر درمان گلستان واکسینه شد

استاندار سمنان بابیان اینکه تعداد بستری‌ها و مرگ و میرهای ناشی از کرونا در استان سمنان کاهش‌یافته است، نگرانی خود را از افزایش تعداد بیماران سرپایی ابراز داشت.

آشناگر بر همراهی مردم استان سمنان همچون سال گذشته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت تأکید کرد و گفت: این همراهی در حفظ وضعیت باثبات استان سمنان بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به اعیاد شعبانیه گفت: مردم از حضور در تجمعات پرهیز کنند و در رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی باشند.

استاندار سمنان در مورد اعمال قانون منع تردد شبانه گفت: همچنان در شهرستان‌های شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار این ممنوعیت از ساعت 10 شب تا 3 صبح باید اجرا شود.

آشناگر خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا بر انجام واکسیناسیون اقشار مختلف کشور تا پایان سال جدید تأکید کرد.

انتهای پیام/363/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر گیلان در آیین برگزاری این مراسم افزود: مرحله استانی المپیاد دادرس با حضور گروه‌های برتر ۱۷ شهرستان استان گیلان با مشارکت ۲۳۸ دانش آموز برگزار شده است.

هادی سلیمی افزود: دانش آموزان پس از شرکت در آزمون‌های عملی شامل احیای قلبی_ریوی ، پانسمان و بانداژ، شکستگی وآتل بندی ، اطفای حریق ، اسکان اضطراری ، حمل مصدوم ، پناهگاهی و خروج ایمن در آزمون کتبی نیز باهم رقابت کردند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های برتر خواهران به مسابقات کشوری المپیاد آماده دادرس اعزام می‌شوند اضافه کرد: پس از بررسی و جمع بندی نتایج ، شهرستان‌های رشت، لاهیجان، رودبار مقام اول تا سوم را کسب کردند و گروه شهرستان تالش نیز موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • تجلیل از کارگران نمونه استان سمنان
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • دلیل مهم خشکی زانو پس از مدتی نشستن
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • (ویدئو) رئیس شورای شهر: تغییری در طرح ترافیک ایجاد نمی‌شود