Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار قم گفت: مقرر شد به‌منظور جلوگیری از شیوع کرونا و به مناسبت نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران و بقاع متبرکه این شهر مراسم تجمعی نداشته باشیم و مراسم‌ها به‌صورت مجازی برگزار شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از‌ قم‌، بهرام سرمست در جمع خبرنگاران و در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا با تبریک سال جدید و تقارن آن با ایام شعبانیه و ولادت باسعادت امام زمان (عج) و قدردانی از همراهی‌های مردم در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اظهار داشت:امیدواریم سال جدید، سال مبارکی باشد و همچنان شاهد رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط مردم باشیم تا از شکل‌‌گیری موج جدید کرونا جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در مورد ورود به شهر قم بیان کرد: در پی نگرانی‌هایی که وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی از احتمال خیز جدید بیماری کرونا در پی سفر خیل مشتاقان امام زمان(عج) به مناسبت نیمه شعبان به قم را داشتند، مقرر شد ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی به قم در روزهای هشتم و نهم فروردین‌ماه 1400 را داشته باشیم.

استاندار قم گفت: همچنین مقرر شد به‌منظور جلوگیری از شیوع کرونا و به مناسبت نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران و بقاع متبرکه این شهر مراسم تجمعی نداشته باشیم و مراسم‌ها به‌صورت مجازی برگزار شود.

قم در روزهای هشتم و نهم فروردین ماه قرنطینه می‌شودشهر قم پذیرایی مسافران در ایام نیمه شعبان نیست

سرمست تصریح کرد: به نیروهای شهرداری و سازمان‌های فرهنگی قم نیز تأکید شده است محیط شهر را طوری تزیین کنند که تداعی مراسم‌های شادی باشد و شهروندان نیز فضای جشن و شادی را احساس کنند.

رئیس شورای اداری استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از خیران و گروه‌های مردمی که در ایام شیوع کرونا همواره کمک به مردم و نیازمندان را در برنامه قرار داده‌اند، گفت: درخواست ما این است در عید بزرگ نیمه شعبان یاری‌گر مستضعفان بوده و کمک‌های مؤمنانه را فراموش نکنند.

استاندار قم با گرامیداشت روز و هفته سربازان گمنام و تبریک آن  بیان کرد: از تمام سربازان گمنام استان که در کنار سایر اعضای شورای تأمین در تأمین امنیت نقش‌آفرینی کرده‌اند، قدردانی می‌کنیم.

سرمست گفت: این استان ازنظر امنیت سرمایه‌گذاری در کشور جز سه استان برتر کشوراست که این مهم نیز حاصل همفکری و همدلی تمام اعضای شورای تأمین است و سربازان گمنام نیز نقش مؤثری در آن ایفا کرده‌اند.

انتهای پیام/459/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان اصفهان گفت: همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) عزاداران در بیش از ۳۰۰ بقعه متبرکه شاخص این استان اجتماع می‌کنند.
حجت الاسلام «ولی الله روان» افزود: حضور هیات‌های مذهبی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، سخنرانی و مداحی در وصف رئیس مذهب شیعه از برنامه‌های روز شهادت در بقاع متبرکه است.
حجت الاسلام روان افزود: موقعیت جغرافیایی، طبیعی، فرهنگی و جاذبه معنوی این مراکز برای سفر و زیارت مناسب بوده و مسافران زیادی را جذب می‌کند.
وی ادامه داد: سعی شده خدمات فرهنگی برای زائران ارائه شود تا مسافران از معنویت و موقعیت معنوی این بقاع بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • گزارش تصویری | مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • فیلم/ لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد جمکران
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند