Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیامرسان واتساپ اطلاعیه را منتشر و اعلام کرد که سیاست حفظ حریم خصوصی خود  را تغییر داده و کاربران اگر آن را نپذیرند نمی‌توانند از این پیامرسان استفاده کنند، تغییرات جدیدی که صد‌ها هزار کاربر WhatsApp را به برنامه‌های گفتگوی رقابتی مانند تلگرام و سیگنال سوق داد تا داده‌های خود را در فضایی خصوصی نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد زیادی از ویژگی‌ها وجود دارد که کاربرانی که تصمیم به ترک واتساپ داشتند آن‌ها از دست دادند، این ویژگی‌ها در برنامه‌های گفتگوی دیگر وجود ندارد.

بیشتر بخوانید

واتساپ دیگر در آیفون قابل دسترس نیست

در ادامه این ویژگی‌ها را می‌خوانید:

فضای ذخیره سازی زیاد

روزانه بسیاری از تصاویر یا ویدئو‌ها در واتساپ به اشتراک گذاشته می‌شوند، ممکن است کاربران بخواهند هزاران تصویر و ویدئو را روی تلفن خود نگه دارند، اما فضایی ندارند، این تصاویر در فضای ذخیره سازی واتساپ ذخیره می‌شوند.

تماس صوتی و تصویری گروهی

ویژگی تماس فوری کنفرانس ویژگی دیگری است که ممکن است کاربران با رفتن از واتساپ آن را از دست بدهند، زیرا تلگرام پشتیبانی از تماس صوتی یا تماس تصویری گروهی را ارائه نمی‌دهد و فقط می‌توان تماس‌های تک به تک برقرار کرد. واتساپ تماس صوتی و تصویری گروهی را با ۸ کاربر پشتیبانی می‌کند.

ویژگی (picture-in-picture) PiP

سیگنال پشتیبانی از حالت picture-in-picture را که واتساپ دارد را ارائه نمی‌دهد، این ویژگی به کاربر امکان می‌دهد حتی هنگام چت کردن با کسی ویدئو‌های مشترک را در برنامه پیامرسان پخش کنند این ویژگی از ویدئو‌های سیستم عامل‌های معروف مانند یوتیوب، فیسبوک و اینستاگرام پشتیبانی می‌کند.

به روزرسانی‌ها و رابط کاربری ساده

واتساپ دارای ساده‌ترین رابط کاربری است که کاربر در آن می‌تواند به سرعت تماس بگیرد یا وضعیتی اضافه کند، همچنین یک نوار جستجو در بالا وجود دارد که می‌توان بلافاصله پیام یا هر محتوای دیگری را جستجو کرد، این برنامه همچنین یک نسخه به روزرسانی را برای یک تجربه پیشرفته و راحت ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیامرسان واتساپ پیامرسان خارجی قابلیت های جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه که روز شنبه به ایرنا نمابر شده آمده است:به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سالجاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • ادعای مضحک مجری بی بی سی درباره تظاهرات دانشجویان آمریکایی در پخش زنده | واکنش کارشناس برنامه را ببینید | ویدئو
  • هوش مصنوعی در دستان iOS 18!
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو
  • مانیتور گیمینگ جدید Skyworth چه مشخصاتی دارد؟
  • ساعت هوشمند Black Shark GS3 عرضه شد
  • (ویدئو) پخش اذان از گوشی کارشناس شبکه BBC وسط پخش برنامه زنده
  • شهروند خبرنگار انعکاس صدای مردم
  • بازداشت عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند