Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: چهار شهرستان استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا و ۲ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

 دکتر فرهاد ابول نژادیان روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: شهرستان‌های امیدیه،خرمشهر، اندیمشک و مسجدسلیمان به وضعیت قرمز کرونایی تبدیل شدند که انتظار می‌رود مردم این نقاط بیش از گذشته پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۲ شهرستان کارون و رامهرمز نیز که پیش از این در وضعیت قرمز قرار داشتند در جدیدترین رنگ بندی در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: اکنون ۱۱ شهرستان اهواز، آبادان، دزفول، شوشتر، ماهشهر، بهبهان، ایذه، امیدیه، خرمشهر، اندیمشک و مسجدسلیمان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی از مردم تقاضا کرد با توجه به وضعیت کرونا در استان از هرگونه مسافرت، تردد غیرضروری و برگزاری تجمع و دورهمی به ویژه در شهرهای قرمز و نارنجی استان به شدت پرهیز کنند.

ورود و خروج به شهرستان‌های قرمز و تردد خودرویی از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد ممنوع است./ ایرنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح نارنجی در چهار محال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهار محال و بختیاری، مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت این سامانه بارشی از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت شروع و تا ۱۴ اردیبهشت ادامه دارد.
چراغپور افزود: رگبار باران و رعد و برق، صاعقه، وزش باد به نسبت شدید تا شدید، احتمال رخداد تگرگ و مه در استان، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و آبگرفتگی معابر از مخاطرات این سامانه است.

دیگر خبرها

  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • صدور هشدار سطح نارنجی در چهار محال و بختیاری
  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان