Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@10:35:06 GMT

جدیدترین فهرست شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۳۷۴۰

جدیدترین فهرست شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی

بر اساس اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر از لحاظ درگیری با ویروس کرونا بیش از ۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز و بیش از ۴۰ شهرستان در وضعیت نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت "از" و "به" شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

درحال‌ حاضر شهرستان‌های ارومیه (آذربایجان غربی)، دهلران (ایلام)، بروجرد (لرستان)، امیدیه، اندیمشک، خرمشهر و مسجد سلیمان (خوزستان)، ارسنجان و داراب (فارس)، اسلام آباد غرب (کرمانشاه)، سراب (آذربایجان شرقی)، ایذه و بهبهان (خوزستان)، زرین دشت (فارس)، دماوند و فیروزکوه (تهران)، خوانسار و گلپایگان (اصفهان)، آبادان، اهواز و بندر ماهشهر (خوزستان)، دزفول، شوش و شوشتر (خوزستان) و گچساران (کهگیلویه و بویر احمد) در وضعیت قرمز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی دیگر شهرستان‌های اشنویه (آذربایجان غربی)، تیران و کرون (اصفهان)، تهران، ری و شمیرانات (تهران)، کرج (البرز)، رامهرمز و کارون (خوزستان) چرداول (ایلام)، خاتم (یزد)، ممسنی (فارس)، تاکستان و قزوین (قزوین)، گیلانغرب (کرمانشاه)، رودسر (گیلان)، ازنا، الیگودرز و خرم آباد (لرستان)، عجب شیر و جلفا (آذربایجان شرقی)، مرودشت (فارس)، لنجان و مبارکه اصفهان، بویراحمد (کهگلویه و بویراحمد)، آبدانان (ایلام)، قروه (کردستان)، سردشت و بوکان، چایپاره، ماکو و نقده (آذربایجان غربی)، بوشهر، دیلم کنگان گناوه (بوشهر)، سامان (چهار محال و بختیاری) باغ ملک، باوی، دشت آزادگان و شادگان (خوزستان) دیوان دره، بانه و سقز (کردستان) پلدختر و دو رود (لرستان)، خمیر (هرمزگان) و دلیجان و خمین (مرکزی) در وضعیت نارنجی قرار دارند.

بر اساس این گزارش با موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا ورود خودروهای غیربومی در روزهای ۸ و۹ فروردین ماه (همزمان با نیمه شعبان) به شهر قم ممنوع است همچنین مسافرت به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است و مسافران شهرهای قرمز و نارنجی چنانچه از سفر بازنگردند، جریمه خواهند شد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: قرمز و نارنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مینا آژوغ گفت: رتبه بندی داروخانه ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 6092852 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۰؛هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی