Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی این شرکت روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: هفتم فرودین ماه مصادف با آخرین شنبه ماه مارس میلادی، پانزدهمین سالی است که ساکنان کره زمین در راستای جلب نظر جهانیان به مبارزه با گرمایش این کره خاکی و تغییرات اقلیمی و پاسداشت محیط زیست، در حرکتی هماهنگ به مدت یک ساعت مصرف برق خود را کاهش می‌دهند.

سیدمجید آزیز افزود: "ساعت زمین" یک رویداد جهانی سازماندهی شده توسط صندوق جهانی طبیعت است که طی آن خانواده‌ها و صاحبان کسب و کار مختلف با خاموش کردن چراغ‌ها و سایر دستگاه‌های الکتریکی غیرضروری به مدت یک ساعت اثر تغییرات آب و هوایی و نیاز به مصرف محتاطانه انرژی در جهان را یادآور می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: از مشترکان برق استان خراسان رضوی دعوت می‌شود با پیوستن به رویداد جهانی ساعت زمین از طریق کاهش مصارف غیرضروری برق از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه شنبه شب، هفتم فروردین ماه ۱۴۰۰ همراهی خود را با جامعه جهانی در کاهش مصرف انرژی و مبارزه با گرمایش کره زمین اعلام کنند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: این شرکت مسوولیت تامین برق همه شهرستانهای استان به جز مشهد را بر عهده دارد و در رویداد ساعت زمین تمامی لامپهای ساختمانهای اداری خود و تابلوهای سردر آنها را به مدت یک ساعت خاموش می‌کند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در تبعیت از رویداد ساعت زمین از شهروندان مشهدی دعوت می شود به منظور حمایت از حفظ محیط زیست و توسعه فرهنگ مدیریت مصرف و حفظ سرمایه های انرژی، به مدت یک ساعت لامپ‌های اضافه خود را در زمان تعیین شده خاموش کنند.

علیرضا کاشی افزود: در این راستا ۲۰ واحد اجرایی شرکت توزیع نیروی برق مشهد به جز مراکز فوریتهای برق در ساعت زمین، تمامی تابلوهای سردر و لامپهای خود را به مدت یک ساعت خاموش خواهند کرد.

برچسب‌ها مشهد قطع برق بهینه سازی مصرف انرژی شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد قطع برق بهینه سازی مصرف انرژی مشهد قطع برق بهینه سازی مصرف انرژی شركت توزيع نيروی برق اخبار کنکور مدت یک ساعت ساعت زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محیط زیست توسط کودکان شهر زاوه در هفته زمین پاک + تصاویر

همزمان با هفته زمین پاک طرح پاکسازی محیط زیست توسط نوگلان کودکستان هانیه در شهرستان زاوه استان خراسان رضوی اجرا شد و همینطور به مناسبت هفته سلامت با صبحانه سالم از آنها پذیرایی شد.

ویژه برنامه‌های گوناگونی مانند پیاده روی، مسابقه نقاشی و نقاشی روی پارچه برگزار شد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر این مراسم را به نمایش گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • پاکسازی محیط زیست توسط کودکان شهر زاوه در هفته زمین پاک + تصاویر
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف