Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا «هوشنگ بازوند» روز شنبه در نشست با رییس و مدیران جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از اقدامات هلال احمر کرمانشاه در بحران زلزله، سیل و در مقابله با بیماری کرونا، تقدیر کرد و افزود: هلال احمر در همه بحران‌های استان حضوری فعال و جهادی داشته و تلاش‌های گسترده‌ای برای کمک به آسیب دیدگان انجام داده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین با اشاره به بحران شیوع بیماری ویروس کرونا، اضافه کرد: هلال احمر در گرمای تابستان و سرمای زمستان در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار داشته و در طول این بحران، از یک عملکرد مناسب برخوردار است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز گفت: ۱۰ هزار نفر از اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در پایگاه‌های استان و طرح های این جمعیت همکاری دارند.

دکتر «فرزین معتمدی» همچنین به فعالیت حدود ۷۰ خانه هلال در استان اشاره کرد و افزود: هدفگذاری این جمعیت رساندن این خانه ها به ۳۵۰ مورد است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۴ شهرستان، ۳۲ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد و در این استان در بحران شیوع ویروس کرونا تاکنون هزار و ۵۰۹ نفر جان باخته اند.

استان کرمانشاه علاوه بر کرونا، در ۲۱ آبان سال ۹۶ شاهد زلزله مهیب ۷.۳رشتری بود که بر اثر آن ۶۲۰ نفر جان خود را از دست دادند و حدود ۱۲ هزار نفر نیز مصدوم شدند.

علاوه بر اینها، در بهار سال ۹۸ نیز بخش هایی از شرق استان کرمانشاه شاهد وقوع سیل بود که بیش از ۲هزار منزل مسکونی عمدتا در روستاها دچار خسارت شدند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کرمانشاه سیل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کرمانشاه ویروس کرونا سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کرمانشاه سیل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران زلزله اخبار کنکور جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۳ روز عملیات سیل و آبگرفتگی با ۲ بالگرد هلال احمر و ۲۰۶ سورتی پرواز،۱۳ هزار و ۷۷ خانوار شامل ۵۸ هزار و ۷۵۲ نفر امدادرسانی شدند.
سجادی گفت: از روز‌های اولیه سیل و آبگرفتگی، نیرو‌های عملیاتی هلال احمر چهار هزار و ۷۰ نفر را اسکان اضطراری دادند.
وی ادامه داد: در پی بارش‌های شدید باران در جنوب سیستان و بلوچستان در ۱۳ شهرستان ایرانشهر، سیب و سوران، سراوان، مهرستان، خاش، نیکشهر، زاهدان، میرجاوه، کنارک، سرباز، دلگان، فنوج و چابهار از آبگرفتگی و سیلاب آسیب دیدند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه روزی امدادگران و نجاتگران در سیلاب جنوب استان گفت: در این حادثه ۹ هزار و ۳۹۰ تخته پتو، چهار هزار و ۹۵۲ تخته موکت، یک‌هزار و ۲۳ دستگاه چادر امدادی، هفت هزار و ۴۱۷ کیلوگرم نایلون پوششی سقف، هشت هزار و ۶۴ بسته غذایی ۱۰ روزه، ۲ هزار و ۳۴۶ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۱۴ هزار و ۲۰۰ قوطی کنسروجات بین خانواده‌های تحت تاثیر توزیع شد.

دیگر خبرها

  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه