Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در هفتمین روز از فروردین ماه سال ۱۴۰۰، با بسته ورزشی ایرنا در حالی همراه باشید که اخبار متنوعی از ورزش ایران و جهان برای شما تدارک دیده شده است. با ما همراه باشید:

کارنامه پرسپولیس در سال ۹۹/ همان همیشگی‌ها

پرسپولیس در سال ۱۳۹۹ با «یحیی گل‌محمدی» موفق شد برای چهارمین دوره متوالی قهرمان لیگ برتر شود و برای دومین بار در سه سال اخیر در فینال لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزییات بیشتر را در اینجا بخوانید.

کاپیتان تیم ملی اسکی: خداحافظی من از دنیای قهرمانی ناگهانی نبود

کاپیتان تیم ملی اسکی ایران گفت: تصمیم برای خداحافظی از تیم ملی یک‌باره نبود بلکه قرار بود در مسابقات جهانی ایتالیا انجام شود اما دوست داشتم در بین هم‌تیمی‌ها و پیشکسوتان خداحافظی کنم. برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

ماموریت ۶ نفره کُشتی در قزاقستان

پیکارهای گزینشی کشتی آزاد و فرنگی در قاره آسیا در حالی از ۲۰ فروردین در قزاقستان برگزار می‌شود که کشتی ایران به دنبال کسب ۶ سهمیه باقیمانده خود از المپیک است. توضیحات تکمیلی را در اینجا ببینید.

هروی: سال ۱۴۰۰ برای کاراته مهم است/ المپیک اهمیت زیادی دارد

 سرمربی تیم ملی کاراته مردان، گفت: سال ۱۴۰۰ با توجه به برگزاری بازی‌های المپیک، قهرمانی جهان و آسیا سال مهمی برای کاراته ایران است. ادامه این مصاحبه در اینجا قابل دسترسی است.

رییس فدراسیون بین‌المللی پرورش اندام به ایران می‌آید

رییس فدراسیون بین‌المللی پرورش اندام (IFBB) برای دیدار با مسوولان ورزش ایران ۱۶ فروردین وارد تهران خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

عزیزی خادم: مشورت می کنیم اما توصیه پذیر نیستیم

رییس فدراسیون فوتبال گفت: در حوزه فدراسیون فوتبال ما شتاب زده عمل نمی کنیم؛ در انتخاب های مان صبوری کرده و سعی می کنیم مشورت پذیر باشیم و توصیه پذیر نباشیم. توضیحات بیشتر را در اینجا بخوانید.

برچسب‌ها قاره آسیا باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاره آسیا باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا قاره آسیا باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی اخبار کنکور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، حسین ماهینی که تجربه سؤال‌ها حضور در پرسپوليس را در کارنامه دارد و با توجه به شرایط این تیم در دوران حضورش در چند پست نیز برای سرخ‌ها به میدان رفته بود، اکنون با انتشار پستی در خصوص حواشی اخیر از امید عالیشاه حمایت کرد.

ماهینی که دوران پرماجرایی در پرسپوليس پشت سر گذاشته و اتفاقاتی مشابه و تلخ و شیرین برای او نیز در این تیم شکل گرفته، اکنون با توجه به شرایطی که امید عالیشاه در آخرین بازی سرخ‌ها پشت سر گذاشته، به حمایت از وی پرداخت.

عالیشاه که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، در جدال با سپاهان به ترکیب پرسپوليس بازگشته بود، در لحظات حساس پایانی این دیدار در درگیری با دابو بازیکن سپاهان از سوی حیدری با کارت قرمز مواجه شد. اتفاقی که هجمه‌ زیادی را علیه این بازیکن شکل داد.

اکنون اما ماهینی با توجه به شرایط پرسپوليس و همچنین امید عالیشاه، در صفحه شخصی خود به حمایت از کاپیتان اول پرسپوليس پرداخته و برای ادامه بازی‌ها برای وی آرزوی موفقیت کرد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپوليس
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟