Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@04:07:52 GMT

بررسی و مشخصات خودروی مگان

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۴۲۸۴

خودروهای فرانسوی، سال‌ها است که جزو محبوب‌ترین محصولات در کشور ما بوده‌اند و برخلاف پیش‌بینی‌های صورت گرفته، همواره توانسته‌اند فروش بالایی را برای خود رقم بزنند. یکی از خودروهای محبوب و البته مشهور فرانسوی که به محض ورود به کشور توانست خود را در دل ایرانی‌ها جا کرده و مجوز مونتاژ در کشور را نیز کسب کند، خودروی مگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه قصد داریم به بررسی این خودروی پرطرفدار بپردازیم و به شما بگوییم که آیا هزینه‌کردن برای خریدن چنین محصولی، منطقی است یا نه؟ با ما همراه باشید تا پاسخ تمامی سوالات خود را در مورد این فرانسوی پرسروصدا و ابهامات موجود در رابطه با دسترسی به قطعات یدکی رنو مگان دریافت کنید.

 

 

رنو مگان در یک نگاه

خودروی رنو مگان، یکی از سدان‌های فرانسوی بسیار محبوب است که از همان روزهای اول ورود به کشور توانست نگاه‌های بسیاری را به سمت خود جذب و به یکی از محصولات پرفروش بازار تبدیل شود. نسل کنونی این خودرو، از سال ۲۰۰۲ به خط تولید کمپانی رنو اضافه شد و در مدت کوتاهی توانست عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت پرآوازه را به خود اختصاص دهد. مونتاژ این خودرو در ایران نیز از سال ۱۳۸۷ و پس از استقبال خریداران از خودروهای وارداتی، آغاز شد و به این ترتیب، شاهد ورود رسمی و انبوه مگان به بازار خودرو شدیم.

وقتی از روبرو به رنو مگان نگاه می‌کنید، خودرویی با چراغ‌های کشیده و زیبا می‌بینید که ظاهری شیک و اسپرت به این محصول بخشیده‌اند. این خودرو از نمای کناری نیز، سادگی و طراحی غیرعضلانی خود را حفظ کرده است و با گلگیرهای برآمده‌ی خود، نظر مثبت خریداران را به خود جلب می‌کند. کمپانی رنو، در چراغ‌های عقب این محصول نیز از طرح کشیده و یکپارچه استفاده کرده است که در ترکیب با صندوق عقب خوش‌فرم این خودرو، حس خوبی را در بیننده ایجاد می‌کنند.

با واردشدن به داخل مگان، شاهد کابین ساده و در عین حال دلبازی هستیم که نوید یک سواری راحت و بی‌دغدغه را به ما می‌دهد. طراحی منحصربه‌فرد ترمز دستی و دکمه های بالابر شیشه‌ها که روی دستگیره‌ی درهای خودرو قرار دارند، مهم‌ترین نکاتی هستند که بعد از ورود به کابین مگان، نظر شما را به خود جلب خواهند کرد. از دیگر ویژگی‌های کابین رنو مگان می‌توان به کیفیت مناسب متریال استفاده شده در آن، شیشه‌های بزرگ و فضای راحت کابین اشاره کرد که در نهایت، راحتی و آسایش را برای راننده و دیگر سرنشینان خودرو به‌همراه می‌آورند.

 

نگاهی دقیق به مشخصات فنی خودروی مگان

مگان، به‌عنوان یکی از  محصولات قدیمی کمپانی رنو، در دو نوع پیشرانه‌ی ۱/۶ و ۲ لیتری تولید و روانه‌ی بازار می‌شود. موتور ۱/۶ لیتری این خودرو، ۱۱۵ اسب بخار قدرت دارد و شتاب صفر تا صد کیلومتر را در مدت زمان ۱۰/۹ ثانیه طی می‌کند. این پیشرانه، حداکثر سرعتی معادل ۱۹۲ کیلومتر بر ساعت دارد و میزان مصرف سوخت آن، ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که رقم بسیار معقولی به‌شمار می‌رود.

موتور ۲ لیتری مگان نیز پیشرانه‌ای ۱۶ سوپاپ و ۴ سیلندری است که با داشتن قدرتی معادل ۱۳۶ اسب بخار، توانسته انتظارات خریداران را به‌خوبی برآورده کند. این موتور، در ۹/۴ ثانیه شتاب صفر تا صد را طی می‌کند و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز ۷/۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. پیشرانه‌ی ۲ لیتری رنو مگان، حداکثر سرعتی معادل ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت دارد و برای کسانی که به‌دنبال یک محصول چالاک هستند، گزینه‌ی بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

موضوع دیگری که در بررسی فنی این خودرو باید به آن بپردازیم، مبحث تامین قطعات یدکی رنو مگان است. سادگی تامین این قطعات، از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این سدان فرانسوی در کشور ما به‌شمار می‌رود؛ چراکه این قطعات در مراکز فروش قطعات اصلی رنو به‌فروش می‌رسند و در دسترس همگان قرار دارند. علاوه بر دسترسی ساده به مراکز فروش قطعات اصلی رنو در کشور، وجود تعمیرگاه مگان در تهران و سایر شهر‌ها نیز خیال صاحبان این خودرو را از بابت تعمیر یا تعویض قطعات یدکی رنو مگان راحت و آنان را برای انتخاب این محصول مشتاق‌تر کرده است.

آپشن‌ها و امکانات رفاهی رنو مگان را بهتر بشناسید

پس از صحبت در رابطه با تعمیرگاه مگان در تهران و دیگر شهرهای کشور و همچین نحوه‌ی تامین قطعات یدکی رنو مگان، اکنون وقت آن است که آپشن‌ها و امکانات این خودروی محبوب را نیز به شما معرفی کنیم، تا بتوانید با دیدی بازتر نسبت به انتخاب این خودرو، تصمیم بگیرید. برخی از مهم ترین آپشن‌های مگان به شرح زیر هستند:

کیسه‌ی هوای راننده و سرنشین جلو ترمز ABS نمایشگر سفر آینه بغل‌های برقی برف‌ پاک‌کن هوشمند فرمان برقی چراغ های مه‌شکن پرده‌های جانبی و عقب استفاده از کارت هوشمند به‌جای سوئیچ‌های معمولی وجود دکمه‌ی استارت حسگر باران اخذ پنج ستاره از موسسه‌ی ایمنی یورو انکپ مجهز‌بودن صندلی‌های جلو به گرم‌کن

در این مطلب سعی کردیم شما را با خودروی مگان که محصول کمپانی مشهور رنو است آشنا کرده و این خودرو را از نظر فنی، ظاهری و آپشن‌های موجود، بررسی کنیم. همان‌طور که دیدید، سادگی تامین قطعات یدکی رنو مگان و عرضه‌ی این لوازم در مراکز فروش قطعات اصلی رنو، از جمله دلایلی هستند که به فروش بالای این محصول در کشور منجر شده‌اند. وجود تعمیرگاه مگان در تهران و دیگر شهرهای کشور و دسترسی ساده به این مراکز نیز موضوع دیگری است که در این مقاله به آن اشاره کردیم و به نقش آن در افزایش فروش رنو مگان پرداختیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران خودرو نمایشگر یورو خودروی مگان آپشن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟

تمام لوازم جانبی چانگان cs35 که در فروشگاه آکویدک مشهد عرضه می‌ شوند اصل و شرکتی هستند. کد فنی اختصاصی بر روی تمام لوازم جانبی و قطعات یدکی این خودرو قرار گرفته تا با خیالی آسوده خرید خودرو از فروشگاه آکویدک انجام دهید.

چرا لوازم یدکی چانگان cs35 را از آکویدک خریداری کنیم؟

فروشگاه آکویدک مشهد به عنوان بهترین فروشگاه قطعات یدکی خودروهای چینی تلاش کرده که نیازهای شما را به بهترین شکل پاسخ دهد. فاکتورهای مختلفی وجود دارند که فروشگاه ما را نسبت به سایر رقبا متمایز می‌ کنند.

امکان خرید آنلاین و حضوری

علاوه بر اینکه امکان خرید لوازم یدکی چانگان cs35 در مشهد به صورت حضوری وجود دارد، در هر نقطه‌ ای از کشور می‌ توانید تقاضای خود را به صورت اینترنتی برای خرید قطعه مورد نظر ارائه دهید.

خرید قطعات اصلی با بهترین قیمت

تمام لوازم جانبی چانگان cs35 که در فروشگاه آکویدک مشهد عرضه می‌ شوند اصل و شرکتی هستند. کد فنی اختصاصی بر روی تمام لوازم جانبی و قطعات یدکی این خودرو قرار گرفته تا با خیالی آسوده خرید خودرو از فروشگاه آکویدک انجام دهید.

ارسال در سریع‌ ترین زمان

پس از تکمیل فرآیند خرید لوازم یدکی چانگان سی اس 35، در سریع‌ ترین زمان ما قطعه خریداری شده را ارسال خواهیم کرد.

تضمین کیفیت و اصالت کالا

گارانتی و خدمات پس از فروش قطعات خودروی چانگان cs35 از جمله خدماتی به شمار می‌ رود که ما در فروشگاه آکویدک خود را موظف به ارائه آن می‌ دانیم. هنگامی که قطعه مورد نظر را خریداری کنید، در صورت بروز هرگونه ایراد ما خود را موظف به تعویض قطعه یا پس گرفتن آن می‌ دانیم.

تنوع محصولات

کیفیت قطعات و اصل بودن

آسانی سفارش

پاسخگویی ۲۴ ساعته

خرید عمده و بدون واسطه

مشاوره رایگان برای خرید قطعات یدکی

استعلام و پیگیری قطعات کمیاب

مشخصات کلی و عمومی خودروی چانگان:

خودروی چانگان cs35 از جمله خودروهایی به شمار می رود که توانسته است در بازار چین نظر خریداران را به خود جلب کند. با توجه به استقبال بالای خریداران از این خودرو در نقاط مختلف جهان مسئولان شرکت سایپا نیز تصمیم به عقد قرارداد با این برند گرفته و کراس اوور کامپکت را در اختیار علاقه مندان به خودروهای چینی کشورمان قرار داده است. با توجه به تحریم‌ هایی که علیه صنعت خودروسازی ایران وضع شد، عرضه این خودرو از حدود ۴ سال قبل در کشورمان نیز متوقف گردید. به همین علت خودروهای کارکرده چانگان cs35 را در بازار مشاهده می‌ کنیم. از جمله مشخصات چانگان سی اس 35 می‌ توان به بهره‌ مندی از یک طراحی ساده و هماهنگ اشاره نمود. طراح به خوبی توانسته از عنصر سادگی کمک گرفته و یک خودروی کراس اوور کامپکت را روانه بازار نماید. در داخل کابین این خودرو نیز ترکیب المان‌ های قدرتی و شاخصه‌ های فانتزی به گونه‌ ای است که نظر تمام سلایق را می‌ تواند جلب بکند. از جمله مشخصات فنی این خودرو می‌ توان به بهره‌ مندی از پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ اشاره کرد. یک خودرو با حجم 1. 6.لیتر که می‌ تواند در بهترین حالت ۱۱۳ اسب بخار را تولید نماید. علاوه بر این میزان گشتاور تولید شده توسط این خودرو نیز ۱۶۰ نیوتن متر است. شاید در نگاه اول تصور کنید که این قدرت چندان زیاد نیست. با این حال وزن نسبتا سبک خودرو سبب می‌ شود که عملکردی عالی از موتور آن دریافت کنید. یک جعبه دنده اتوماتیک 4 سرعته بر روی این خودرو قرار دارد. حداکثر سرعت این خودرو ۱۸۰ کیلومتر در ساعت است.

کد خبر 749449

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • «خودروی برقی» راه‌حلی بدون جایگزین
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی