Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرآنلاین، «چانگ هوآ» سفیر چین در ایران در رشته توییتی نوشت: چین و ایران شرکای استراتژیک جامع هستند.

این دیپلمات چینی در توییتی دیگر سفر وزیر خارجه کشورش به تهران را دیداری مهم و موفقیت‌آمیز خواند. 

سفیر چین در توییتی دیگر با اشاره به گشوده شدن نمایشگاه اسناد روابط ایران و چین به مناسبت پنجاهمین سالگرد روابط دیپلماتیک دو کشور در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه، نوشت: اسناد مربوطه شاهدی بر تاریخ مبادلات دوستانه بین چین و ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوآ همچنین روابط دو کشور را بر پایه دوستی و همکاری توصیف کرد.

گفتنی است که سند برنامه همکاری جامع جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین موسوم به برنامه ۲۵ ساله بعدازظهر امروز (شنبه) در تهران به امضای وزیران خارجه ایران و چین رسید.

311311

کد خبر 1499204

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران و چین وانگ یی محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان

سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر خارجه عمان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در خصوص موضوعات روابط دوجانبه و تحولات اخیر در غزه گفتگو و رایزنی کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت امور خارجه امروز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو طرف در این تماس تلفنی آخرین روند مناسبات دو کشور در زمینه‌های مختلف را مورد گفتگو قرار داده و بر تداوم مسیر کنونی در توسعه روابط تاکید کردند.

طبق اعلام این وزارتخانه، البوسعیدی و امیرعبداللهیان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت پایان یافتن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، آتش بس فوری، آزادی اسرا و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • گزارش سفیر ایران در روسیه به امیرعبداللهیان
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • سفیر ایران در دوشنبه: امنیت در آسیای مرکزی حائز اهمیت است
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • ایران عملکرد جنگ‌افزارهایش را مقابل سلاح‌های آمریکایی ارزیابی می‌کند!
  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی