Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@02:20:43 GMT

اصفهان وارد موج چهارم کرونا شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۴۸۱۷

اصفهان وارد موج چهارم کرونا شد

گروه استان‌ها-رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ورود اصفهان به موج چهارم ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته نسبت تست‌های مثبت در اغلب شهرستان‌های استان از ۴۰ درصد فراتر رفته و رنگ‌بندی‌ها تغییر کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از    اصفهان، طاهره چنگیز امشب در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به آخرین وضعیت کرونای استان، اظهار داشت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته نسبت تست‌های مثبت در اغلب شهرستان‌های استان از 40 درصد فراتر رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این افزایش موارد تست‌های مثبت به این معنی است که گردش و سرایت ویروس در استان اصفهان رو به افزایش است و وارد موج چهارم ابتلا به کرونا شدیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه رنگ‌بندی شهرستان‌ها تغییر کرده، گفت: با یک شهرستان نارنجی سال نو را آغاز کردیم ولی متاسفانه در حال حاضر دو شهرستان خوانسار و گلپایگان در وضعیت قرمز قرار دارند و سه شهرستان مبارکه، تیران و کرون و لنجان دارای وضعیت نارنجی هستند و شهرستان چادگان هم که قبلا به رنگ آبی بود به رنگ زرد درآمد.

وی ادامه داد: افزایش تست‌های مثبت کرونا و تغییر رنگ‌بندی شهرستان‌های استان اصفهان علائم ورود به موج چهارم و هشدار برای همه مسئولان و هم‌استانی‌ها از لحاظ مراعات هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی است.

زنگ خطر کرونای انگلیسی در اردستان به صدا درآمدوضعیت شکننده کرونا در گرگان/ برپایی چادر در تفرجگاه‌ها ممنوع استتجمعات کنترل کرونا را در خوزستان دشوار کرده است

چنگیز تصریح کرد: نیمه شعبان یکی از اعیاد بسیار بزرگ است و همه ما روز ولادت منجی بشریت را پاس می‌داریم ولی مراقبت در تجمع بسیار ضروری است و از همه منتظران امام زمان(عج) خواهش می‌کنم در پذیرایی مجالس جشن نیمه شعبان دقت کنند، چرا که زمان استفاده از پذیرایی‌ها، افراد اقدام به برداشتن ماسک می‌کنند و توصیه می‌شود به هیچ وجه پذیرایی در مجالس انجام نشود و فقط پذیرایی به صورت بسته‌بندی در اختیار مهمانان قرار گیرد تا از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری شود.

انتهای پیام/166/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تست های مثبت شهرستان ها موج چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر

عشق و ارادت به امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) حد و مرز نمی‌شناسد و عاشقان آن حضرت برای ادای احترام از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند؛ در همین در راستا خادم الشهدای استان هرمزگان در چایخانه حرم مطهر رضوی میزبان زائران شدند و از آنها پذیرایی به عمل آوردند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع: شهروندخبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

راه اندازی چایخانه امام رضا (ع) در کاشان به مناسبت ایام زیارتی مخصوص + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر