Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@02:34:10 GMT

حریرچی: هنوز نتایج سفرهای نوروزی را مشاهده نکردیم

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۵۴۵۵

حریرچی: هنوز نتایج سفرهای نوروزی را مشاهده نکردیم

معاون وزیر بهداشت گفت: افزایش آمارهای کرونا به دلیل ترددهای قبل عید و داخل شهر است و هنوز نتایج سفرهای نوروزی را مشاهده نکرده ایم.

قدس آنلاین: ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت درباره ملاک رنگ بندی شهرها گفت: اگر هر شهری ۲ بستری در ۱۰۰ هزار نفر داشته باشد، آبی، ۲ تا ۴ بستری در ۱۰۰ هزار نفر زرد، ۴ تا ۶ بستری در ۱۰۰ هزار نفر نارنجی و ۶ بستری در ۱۰۰ هزار نفر قرمز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریرچی توضیح داد: ما بستری‌ها را به ازای افرادی که در شهر زندگی می‌کنند، حساب می‌کنیم و هنوز نتایج سفرهای نوروزی را ندیده ایم. این افزایش‌ها و نتایج کنونی مربوط به افزایش ترددهایی است که در داخل شهر و برای خرید عید انجام شده است.

او گفت: ما ۶۷ شهر قرمز و نارنجی داریم که با ۳۲ میلیون جمعیت ۴۰ درصد از کل مردم می‌شوند. ما نتایج سفرهای نوروزی را در اواخر این هفته در بیماران سرپایی و در یکی الی دو هفته آینده در بیماران بستری شده می‌بینیم.

معاون وزیر بهداشت درباره ارز نیمایی برای شرکت‌های خصوصی گفت: همانطور که مصوبات و رئیس جمهور تاکید کرده ورود واکسن کاملا زیر نظر وزارت بهداشت خواهد بود و واکسن مورد تایید با ضوابطی که اعلام می‌شود توسط شرکت‌های خصوصی خریداری می‌شود.

او یادآوری شد: البته در مورد واردات واکسن تلاش‌های زیادی در کشور صورت گرفت، اما کشورهای تولید کننده از جمله چین، هند، روسیه و آلمان هنوز زیر ۱۰ درصد جمعیت خود را واکسیناسیون کردند. پس در واردات واکسن هیچ اهمالی صورت نگرفته است و به دلیل وجود مشکلاتی جهانی دسترسی به واکسن بسیار سخت شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایرج حریرچی سفرهای نوروزی ویروس کرونا نتایج سفرهای نوروزی بستری در ۱۰۰ هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری هرمزگان حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضائی، بدون پروتکل‌های مرسوم تشریفاتی، دقایقی پیش وارد «بندرعباس» مرکز استان هرمزگان شد.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضائی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی مردم استان هرمزگان، ترتیب خواهند داد.

در جریان این سفر، رئیس عدلیه در راستای صیانت از بیت‌المال و احیای‏ حقوق‏ عامه‏ از یکی از مراکز مهم تجاری صنعتی کشور در استان هرمزگان بازدید خواهد کرد.

همچنین در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکلِ مُزمن اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضائیه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است.

نقطه اشتراک تمام سفرهای استانی رئیس عدلیه در دوره جدید -اعم از سفرهای رسمی همراه با هیئت عالی قضائی و سفرهای غیررسمی و بدون تشریفات- انجام ملاقات‌ها و دیدارهای مستقیم و بی واسطه با متن مردم در سراسر ایران اسلامی و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی آن‌ها و همچنین اتخاذ رویکرد مسئله‌محور و تخصص گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌های موجود است که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه می‌شوند.

کد خبر 6094689

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • رییس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان