Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار هلند و لتونی در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 که با برتری 2-0 هلند به پایان رسید، توسط استفانی فراپارت، داور زن فرانسوی قضاوت شد.

به نقل از بلیچر ریپورت؛ فراپارت اولین داور زن تاریخ است که یک بازی را در مرحله انتخابی جام جهانی مردان قضاوت می کند. کاترینا مونزول، داور زن اورکراینی نیز یکشنبه داور دیدار اتریش و جزایر فارو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراپارت 36 ساله همچنین اولین داور زنی است که در لیگ قهرمانان اروپا (دیدار یوونتوس و دیناموکیف) قضاوت کرده است. داوری در سوپرجام اروپا میان لیورپول و چلسی نیز در کارنامه این داور فرانسوی دیده می شود.

اخبار داغ 

راز کرونای استقلالی ها برملا شد! به بهانه درگذشت ناگهانی آزاده نامداری؛ چالش خانم گزارشگر! | فیلم و گفتگو اولین فیلم از محل مرگ آزاده نامداری + عکس ها ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت لیونل مسی از فرقه قاتلین / کاریکاتور کریستیانو رونالدو خواهان بازنشستگی در رئال مادرید؛ در مادرید ام باپه و هالند را ترجیح می دهند 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا

شاگردان آنچلوتی با وجود تساوی های پیاپی به پیشروی در لیگ قهرمانان اروپا ادامه می دهند.

دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

به نقل از اوپتا؛ رئال مادرید در ۱۱ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست بوده است. (۷ برد و ۴ تساوی) چنین روندی برای آنها از سال ۲۰۱۷ در لیگ قهرمانان اروپا بی سابقه است. همچنین برای اولین بار در تاریخ جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا است که این باشگاه اسپانیایی  ۴ بازی پیاپی را با نتیجه تساوی به پایان می رساند. 

گفتنی است رئال مادرید در ۱۸ بار از ۱۹ موردی که در دور رفت مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا در بازی خارج از خانه بدون شکست بوده در نهایت موفق به صعود شده است. آنها فقط در فصل ۲۰۱۸/۱۹ با وجود برتری ۲-۱ در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در زمین آژاکس، با نتیجه ۴-۱ در بازی برگشت شکست خوردند و حذف شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!