Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیدا شدن پیکر بی جان آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما در غرب تهران، فرضیه‌های متفاوتی درباره علت مرگ او مطرح شده است. مسمومیت، خودکشی، قتل و حمله حیوانات خانگی گمانه‌زنی رسانه‌ها درباره مرگ اوست.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ با پیدا شدن پیکر بی جان آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما در غرب تهران، فرضیه‌های متفاوتی درباره علت مرگ او مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خبرگزاری فارس در این باره نوشت: بر اساس پیگیری‌ها پیکر او جراحت نداشته و نیرو‌های اورژانس پس از تماس والدینش در ساعت ۱۸:۳۰ بر بالین او حاضر شده‌اند. بر اساس گزارش‌ها دو روز از فوت آزاده نامداری گذشته است.

«قاضی شهریاری» سرپرست دادسرای جنایی درباره علت مرگ گفت: هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی یا دگرکشی آزاده نامداری وجود ندارد. هیچگونه آثار ضرب و جرحی بر روی پیکر خانم نامداری یافت نشده و علت فت وی منوط به آزمایش‌های سم‌شناسی و آسیب‌شناسی است.


به هیچ عنوان منزل به هم ریخته نبوده است، و اثری از به هم ریختگی منزل نیست؛ جسد وی در پذیرایی و روی مبل بوده است و پیکر وی توسط مادر کشف شده است. اینکه بگوییم فوت خانم نامداری به علت قتل یا جنایت بوده، منوط به بررسی آزمایشگاهی است.

خبرگزاری آنا به نقل از یک مبنع آگاه علت مرگ آزاده نامداری را به علت مسمومیت اعلام کرد.

از طرف دیگر و در حالی که برخی رسانه‌ها از بارداری آزاده نامداری خبر می‌دهند رکنا به نقل از قاضی صابری بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران احتمال بارداری این مجری سابق تلویزیون را رد کرد و نوشت: به هیچ وجه قتلی رخ نداده است اوردوزی در کار نبوده است یک مرگ معمولی رخ داده است و خودکشی بودن مرگ آزاده نامداری جزو ماموریت‌هایی است که به پزشکی قانونی داده ایم تا بعد از بررسی‌های تخصصی در این خصوص نظرشان را اعلام کنند، اما تاکنون مرگ آزاده نامداری مرگ معمولی به شمار می‌رود و باید منتظر ماند تا نطریه پزشکی قانونی اعلام شود تنها قطعیت در تحقیقات امروز منتفی بودن هرگونه قتلی است.

رکنا در ادامه نوشت: با توجه به نگهداری حیواناتی مانند تمساح و سوسمار و... توسط شوهرش در خانه گفته شده که آزاده نامداری در غیاب شوهر و بچه اش که در سفر چالوس بوده اند توسط حیوانات مورد حمله قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزاده نامداری قتل خودکشی مرگ آزاده نامداری مرگ آزاده نامداری مجری سابق علت مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اعتراف عجیب مجری زن جنجالی صدا و سیما با چاشنی آشپزی

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898988

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • چهار عارضه جانبی مصرف بیش از حد ویتامین D
  • ببینید | ردپای آبی
  • ببینید | اعتراف عجیب مجری زن جنجالی صدا و سیما با چاشنی آشپزی
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد