Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، شمار واکسن‌های تزریق شده کرونا در آمریکا به بیش از ۱۳۶ میلیون دوز رسید.

بر این اساس، برنامه واکسیناسیون گسترده برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ در آمریکا همچنان ادامه دارد. سوالی که این روز‌ها آمریکایی‌ها از هم می‌پرسند این است که آیا واکسن کرونا را تزریق کرده اند یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس آماری که مرکز کنترل بیماری‌ها در امریکا اعلام کرده است تاکنون ۱۳۶ میلیون و ۶۸۴ هزار واکسن کرونا در آمریکا ترزیق شده است.

براساس همین آمار، تاکنون ۴۸ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در آمریکا هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند و کاملا در مقابل کووید ۱۹ واکسینه شده اند. براساس آمار‌های منتشر شده بیش از ۷۱ درصد از افرادی که در آسیب پذیرترین گروه‌های جامعه قرار می‌گیرند واکسینه شده اند و دست کم یک دوز از واکسن کرونا را دریافت کرده اند. این افراد شامل گروهی است که بیش از شصت و پنج سال سن دارند.

براساس این آمار، میزان واکسینه شدن آمریکایی‌ها در مقابل کرونا به ۱۴.۷ درصد رسیده است. این در حالی است که کشور آمریکا با ۵۰ ایالت و جمعیتی بالغ بر ۳۳۰ میلیون نفر (بر اساس آمار سال ۲۰۲۰ میلادی)، تعداد افرادی که در این کشور در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده اند، هنوز بسیار ناچیز است.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده، شمار موارد فوتی ثبت شده کرونا در آمریکا از مرز ۵۴۸ هزار نفر فراتر رفته است و شمار افراد آلوده به این ویروس نیز به بیش از ۳۰ میلیون رسیده است. چندی پیش جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفت شمار قربانیان کووید ۱۹ در کشور بیش از مجموع کل قربانیان آمریکا در جنگ جهانی اول، جنگ جهانی دوم و جنگ ویتنام است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا همه گیری کرونا کووید 19 کرونا در آمریکا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا

همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی، «محاکمه ۷ شیکاگویی» امشب از شبکه نمایش پخش می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «محاکمه 7 شیکاگویی» محصول 2020  یکشنبه 9 اردیبهشت ساعت 19 روی آنتن می‌رود.

این فیلم روایتی از دادگاه هفت نفر از رهبران جنبش مخالف جنگ ایالات متحده علیه ویتنام است که به اتهام عبور از مرز های ایالتی به قصد شورش، تحت محاکمه قرار گرفتند.

بازیگرانی چون ادی ردمین، الکس شارپ، ساشا بارون کوهن، جرمی استرانگ، جان کارول لینچ، یحیی عبدالمتین دوم، مارک رایلنس و جوزف گوردون لویت در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

روایت فاطمه غفاری از ساخت فیلم و سریال کمتر از یک سال

«محاکمه 7 شیکاگویی » در مراسم اسکار 2021 در 6 بخش و در مراسم بفتا در سه بخش، نامزد دریافت جایزه بوده است.

گفتنی است، فیلم سینمایی «محاکمه 7 شیکاگویی» یکشنبه شب ساعت 19 پخش می‌شود و بازپخش آن روز دوشنبه ساعت‌های 3 بامداد و 15 خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!